[Off-topic] Disney World
Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-01-01 19:34

Jeg beklager denne off-topic besked, men jeg har lovet flere herinde
at give besked, så det her er den nemmeste måde: Min rejseberetning
fra Disney World i sommeren 2000 er nu færdigredigeret og online på
Geek Culture.

http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=698
--
Peter B. Juul, o.-.o Spoilersig, The Empire Strikes Back:
The RockBear. ((^)) Darth Vader is Luke's father.

Fra : Lyrik

Dato : 29-01-01 02:16

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

> [...]
> --
> Peter B. Juul, o.-.o Spoilersig, The Empire Strikes Back:
> The RockBear. ((^)) Darth Vader is Luke's father.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mere offtopic, men som kristen må man vel snakke om andet end Jesus ikke? Og
er livet som sådan og sådan, noget virkelig offtopic?
Kære Rockbear!

Jeg har nærlæst din beretning om BESØGET, og fundet at du er en kær og
barnlig sjæl som har haft det vældig sjovt!
Den er imponerende, den der USA ting, og man må uvægerlig op med ****** .
En dejlig samling legebørn, de der Disneyanere.
Tak for billederne!
Jeg mener det! For øvrigt er jeg bruger af en Cisco router fra Cybercity,
som jeg er ved at fundere over hvordan man kan sætte en FTP server op på??
Mon man skal konfigurere på den? Eller mon man kan bruge den som Cybercity
har sat den op? Livet er fuld af store spørgsmål. Men legebørn er vi
begge)

Kærlig hilsen (jeg er ikke bøsse) fra
Jens Erik Bech

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-01-01 10:57

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> writes:

> Tak for billederne!

Velbekomme.

> Jeg mener det! For øvrigt er jeg bruger af en Cisco router fra Cybercity,
> som jeg er ved at fundere over hvordan man kan sætte en FTP server op på??

Det kan man grundlæggende ikke. En router er beregnet til at kaste
data den ene eller den anden vej samt - gennem sindrige protokoller -
at finde ud af hvilken vej givne data skal kastes. Ikke andet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I don't see much sense in that," said Rabbit.
The RockBear. ((^)) "No," said Pooh humbly, "there isn't. But there