Hjælp-Hjælp-til Asus 7700 pro gfafikkort
Fra : Big hansi

Dato : 07-01-02 17:01

Hejsa jeg har store problemer med når jeg vil se en film med mit TV-Out så
kommer jeg ud får at når jeg skifter
til TV så slukker min Monnitor det vil sige at så kan jeg ikke se hvad jeg
skal trykkr på med musen når den film jeg vil se
skal kører jeg kal lige sige at min PC står ikke i samme rum som Mit Tv
så det er jo et problem !!!

Er der nogle flinke personer i denne gruppe der vil hjælpe mig med om det
kan lade sig gøre at se det samtidigt
på begge skærme med det grafikkort . jeg være glad for hvis i ville hjælpe
mig

PS . Som jeg har skrevet er mit Grafikkort et ASUS 7700 Pro 64 Mb Deluxe

--
Venlig
Hilsen

Email: bighansi@oncable,dk

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 07-01-02 18:49

Big hansi wrote:

> [...]
>hjælpe mig
>
>PS . Som jeg har skrevet er mit Grafikkort et ASUS 7700 Pro 64 Mb

Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre med det grafikkort. Du skal
have et kort der understøtter en eller anden form for dual-view (twin-
view eller hvad producenterne ellers kalder de funktioner). Det kan
sikkert også løses ved at få et grafikkort mere...du skal have et eller
andet der kan lave to billeder samtidigt. Alternativet er nok at få en
trådløs løsning der gør at du kan flytte tastatur/mus ind til tv'et :)

Christian