ski i sydtyskland
Fra : maulwurf

Dato : 07-01-02 15:23

Hej

Jeg er for tiden i Nurenberg i sydtyskland og ville gærne ud og stå lidt
på ski.
er der nogle der kænder nogle gode ski bakker i det område jeg har bil
så jeg kan godt køre lidt.

MVH

René

Fra : Inger Buchard

Dato : 07-01-02 19:28

Tag til Bairischer Wald - f.eks over grænsen til Markt Eisenstein/Zelezna
Ruda. Der er langrend og slaom. Togforbindelse fra Nürnberg via Regen -
Zwiesel - Bayerisch Eisenstein. Vandrestierne imellem den tyske og den
tjekkiske by er paskontrolfri.