REQ: stump af Stomi Posen's Albertslund Ro~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-01-02 13:37

Er der en der kan overtales til at smide en .WAV med sætningen "Step
back motherfucker, for Albertslund rocker!" op i dk.binaer.musik?

Lyden skal bruges som ny-mail lyd udelukkende for at gå mine kolleger på
nerverne

/Robert
JEg har forsøgt at XFUT'e til dk.binaer.musik men det tilsyneladende
ikke tilladt på TDC's servere.

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 14:20

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message news:3C39966A.40606@adr.dk...
> /Robert
> JEg har forsøgt at XFUT'e til dk.binaer.musik men det tilsyneladende
> ikke tilladt på TDC's servere.

De har et spam-filter på, så filer der er for små (under 4 linier á 72
tegn?) kommer ikke igennem til de binære servere.

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-01-02 14:37

nikolaj borg wrote:

> De har et spam-filter på, så filer der er for små (under 4 linier á 72
> tegn?) kommer ikke igennem til de binære servere.

Jeg fik en specifik besked om at "croosposting to binary groups is verboten"

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 14:42

> Jeg fik en specifik besked om at "croosposting to binary groups is
verboten"

Ok, det lyder også ganske sandsynligt :)

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 07-01-02 17:32

> Jeg fik en specifik besked om at "croosposting to binary groups is
verboten"

Ok, er det deres sprogkyndige de har sat til at skrive fejlmeddelser eller
har de hyret de Nattergale eller sådan noget???

/Troels