Socket programmering: hvordan ser jeg om e~
Fra : Casper A. Hansen

Dato : 07-01-02 13:49

Jeg sidder og bikser et "client/server" program sammen.

Mit nyeste problem er at når jeg sender en stor pakke fra client til
server og derefter sender en lille pakke fra client til server, så
bliver den lille pakke først modtaget efter at den store pakke er
blevet modtaget.
Det er selvfølgelig ret uheldigt, så derfor tænkte jeg på om man kunne
lave flere sockets fra client til server og derved løse problemet, men
hvordan ser jeg på en TSocket om den stadigvæk sender den store pakke,
jeg mener, SEND er jo hurtigt overstået ved den store pakke, men det
tager noget tid før pakken når frem til serveren.

/Casper