Nyt TV-program - skal du være med
Fra : Zach

Dato : 07-01-02 12:17

Drømmer du om at blive rockstjerne?

Er du en talentfuld sanger eller musiker?

Vil du skabe dig en karriere som professionel?

Er du villig til at satse alt og arbejde hårdt for at nå dit mål?

Mangler du bare at blive opdaget?

Så har du nu muligheden for at få opfyldt drømmen og blive berømt for dine
talenter. Det enestes du skal, er at melde dig til TV3`s nye programserie "
Rock Idoler"

Hvis du er initiativrig og villig til arbejde hårdt for at gøre din drøm til
virkelighed, samtidig med at du er med til at skabe et band, der kan gøre
sig på den internationale musikscene, så er "Rock Idoler" allertiders
mulighed.

I de kommende måneder giver TV3 fem unge talentfulde rockmusikere muligheden
for at danne et band, få en manager, et pladeselskab, den første single med
tilhørende video og promotionturné - og hvis bandet er godt nok, er
belønningen en kontrakt med pladeselskabet.

Bandets medlemmer får to måneder til at bevise deres værd. To måneders hårdt
arbejde, men også en oplevelse for livet og en stor belønning, hvis talentet
og arbejdsviljen er stor nok.

Men det er ikke et tilfældigt band, du skal være med til at skabe. I skal
have et mål. I skal ville noget med jeres musik. Bandet er ambitiøst og har
høje idealer. I går ikke af vejen for at knokle døgnet rundt med et
kamerahold i nakken, både når det går godt og når det gør ondt.

Fra midten af februar og til midt i april skal der arbejdes i døgndrift i
øvelokalet, i studiet og på turné. Du kommer til at bruge al din tid sammen
med de andre bandmedlemmer. I lever, spiller og tager på eventyr sammen.

TV-kameraerne er med fra den første audition, når bandet samles første gang,
i studiet, til indspilningen af musikvideoen, på turneen og frem til den
afsluttende koncert. Men seerne skal også se andre sider af bandets
medlemmer, så vi er også med, når I holder fri, når kæresten er på besøg og
når I skal hjem på weekend hos far og mor.

"Rock Idoler" produceres af Strix Television for TV3. Strix TV står i
Danmark også bag blandt andet Robinson Expeditionen og Baren. Strix
Television producerede i 1999 programserien "Friends" for svensk TV. Friends
er i dag et af Sveriges mest populære bands og repræsenterede Sverige ved
Det internationale Melodi Grand Prix i Parken i 2001.

Hvis du er en erfaren rockmusiker mellem 21 og 35 år og har lyst til at
skabe noget stort, så meld dig til Rock Idoler. Det eneste du ikke må være
er kamerasky. Vi skal bruge en trommeslager, en bassist, en guitarist, en
keyboardspiller og naturligvis en forsanger. Skriv til os og fortæl om dit
talent, dine evner, din erfaring og dine idéer for fremtiden. Og skriv også
lidt om dig selv, din personlighed og din baggrund - og naturligvis også
hvorfor vi skal vælge dig.

Hvis du vil være med så skriv til;

Rock Idoler

Postboks 854

2100 København Ø

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-01-02 12:54

"Zach" <Zach@strixtv.dk>
> [...]
> talenter. Det enestes du skal, er at melde dig til TV3`s nye programserie "

Jeg vil undlade at blive gal over den strengt taget gale postning her
i gruppen og i stedet blot kommentere to ting:

1) Den indlysende mangel på originalitet i TV3's "nye" program.
Men jo, vi kan da godt tage en ny gang Popstars, hvis det er det,
I vil.

2) Navnet "Rock Idoler". Før I gør jer selv til grin, skulle I tage
at besøge fiduso.dk eller købe en retskrivningsordbog.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-01-02 15:54

In an article of 7 Jan 2002 Peter Brandt Nielsen wrote:

> 2) Navnet "Rock Idoler". Før I gør jer selv til grin, skulle I tage
> at besøge fiduso.dk eller købe en retskrivningsordbog.

Hehe... det var også det første, jeg tænkte, da jeg så programtitlen.

Nu har jeg ikke set TV3, siden jeg flyttede fra kollegie for en lille
håndfuld år siden, men dengang var det ikke ligefrem intelligens, der
gjorde TV3-medarbejdere platfodede.

--
Uffe Holst

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 14:19

"Zach" <Zach@strixtv.dk> wrote in message news:a1c0a9$dto$1@sunsite.dk...
> Drømmer du om at blive rockstjerne?

Drømmer du om at blive popstjerne?

> Er du en talentfuld sanger eller musiker?

Har du gode bryster?

> Vil du skabe dig en karriere som professionel?

Vil du skabe dig en karriere som professionel (prostitueret?) ?

> Er du villig til at satse alt og arbejde hårdt for at nå dit mål?

Er du villig til at gå i seng med produceren?

> [...]

> Rock Idoler"

Så har du nu muligheden for at få opfyldt drømmen og blive berømt for dine
talenter. Det eneste du skal, er at melde dig til TV2`s nye programserie
"Popstarz 2"

Sorry, kunne bare ikke lade være :)

/Nikolaj
- der som følge af tøvejret er blevet forårskåd.

Fra : Erik Graversen

Dato : 07-01-02 22:37

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse news:a1c77k$sa6$1@egon.worldonline.dk...

> Drømmer du om at blive popstjerne?

> Har du gode bryster?

> Vil du skabe dig en karriere som professionel (prostitueret?) ?

ROFL Det er bare en skam at den der skrev dette indlæg sandsynligvis aldrig
ser disse svar. Eller for den sags skyld dem der står bag "Rock Idoler".

Still laughing ))))

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : tom dissing

Dato : 07-01-02 23:21

Jeg er godt klar over at jeg følger op på noget der i forvejen er OT.
Men jeg tror faktisk at zack er produceren. OG det er altså en HAN,
OG jeg synes ikke lige det koncept han og TV3/Strix ligger op til
inkluderede fire-fem kvinder, der med deres lange hår var på vej til at lave
et nyt Rock-Bitch ( eller hvad de nu hedder dem der hele tiden smider tøjet
)
Men OK, et bøsse rock band, lyder da som en meget godt ide.
Hvad med at de også var kristne!! ( sådan rigtigt meget)

Andre gode ideer ??
Tom

Fra : Søren Petersen

Dato : 11-01-02 17:58

Nu synes jeg at disse svar som kommer her, bliver mere og mere latterlige.
Der er da ingen tvivl om at det kun er en pengemaskine vi har gang i. Men
man må da indrømme at det virker, og for nogle få heldige personer, så er
det en stor oplevelse.

Jeg siger ikke at jeg står inde for det, men at feje det hele af vejen på
den måde, synes jeg da ikke er mere værdigt.

"tom dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse
> Men OK, et bøsse rock band, lyder da som en meget godt ide.
> Hvad med at de også var kristne!! ( sådan rigtigt meget)

rock, lyder det til. Jeg er vild med rock, er da ret spændt på hvilken musik
de får bakset sammen. Det som jeg synes er det spændende ved disse
koncepter, er folkene bag - dem som skriver musikken og producerer
pladerne - de gør det ret fedt. Og hvad er der i øvrigt i vejen med "sådan
rigtig meget" kristne rockbands. Fordomme, fordomme og fordomme - jeg kan
ikke tage det seriøst.

Hilsen
Søren

Fra : Morten Bock Sørensen