Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-01-01 00:38

----- Original Message -----
From: YEAH ! <brothers_bisp@hotmail.com>
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Sent: Wednesday, January 17, 2001 12:16 AM
Subject: Re: Gud og Penge

> "Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> altså
Gud
> --------------
> Jeg tror også at Gud har omsorg for, ikke bare vores privatøkonomi, men
også
> vores national-økonomi.

<> Gud KAN (råber ikke ) sikkert blande sig i det økonomiske hvis han
VIL(råber stadig ikke))
men jeg tror nu også han vil at vi på nogle områder skal tage vare på os
selv - og ikke bare fralægge os et hvert ansvar for at lægge det over på
Gud - giver vi ham ansvaret for alt kunne det let blive en "la´ stå til"
mentalitet hvor vi bare kræver og kræver og fralægger os et hvert ansvar -

MVH Anne-Marie

Fra : anderspj

Dato : 17-01-01 01:56

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W9596.433$As4.27280@news101.telia.com...

Og så er det faktisk Gud, som har en "lad stå til"-mentalitet?

(Undskyld Anne-Marie, jeg kunne ikke dy mig!)

Anders Peter Johnsen