Hawaii på bryllupsrejse:
Fra : Brian Hartung

Dato : 07-01-02 10:34

Hejsa

Hvor skal man tage hen på Hawaii på bryllupsrejse, hvis man ikke bare vil
være en del af turistmængden, men heller ikke en rygsæk-ferie?
Hvordan kommer man derover, for hos de gænse rejseselskaber, kan jeg ikke
finde rejser til Hawaii!
Gerne en færdigpak-ferie.

MVH
Brian

Fra : Mogens

Dato : 07-01-02 19:44

On Mon, 7 Jan 2002 10:34:11 +0100, "Brian Hartung"
<brian.hartung@(nospam)get2net.dk> wrote:

> [...]
>være en del af turistmængden, men heller ikke en rygsæk-ferie?
>Hvordan kommer man derover, for hos de gænse rejseselskaber, kan jeg ikke

Kik på
http://www.canada-usa.org/

Det er Scandinavisk-Canadisk- Amerikansk Venskabsforening . De
formidler og laver idividuelle løsninger, der virker. Det koster 100.-
kr on året for par eller 75.- for et enkelt medlemskab. Medlemskabet
er betalt hvis du bruger dem til at sælge dig billetter, da der er 200
kroners rabat på flybilleter. De kan arrangere alt for dig på forhånd
- Fly- Hotel- Bil & andet. Og så ved de hvad de snakker om !!!!!! har
brugt dem før og vil 1000 % bruge dem igen.

Go´ tur
Mogens

Fra : Jan Vous

Dato : 10-01-02 16:17

Jeg har også brugt Scandinavisk-Canadisk- Amerikansk Venskabsforening, til
en længere tur til Canada, og de var meget tjekket.

Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 12-01-02 13:33

Der er masser af rejseselskaber i DK som kan lave en færdigpakket
Hawaii-rejse til jer, baseret på jeres ønsker.
Til det formål kan jeg anbefale Gate Eleven.

Men hvis du med færdigpakket mener noget a la charterrejser til Tyrkiet,
Grækenland, Thailand og den slags, er der så vidt jeg ved ingen DK-udbydere.
Så skal du bestille rejsen hos et amerikansk rejsebureau, med afgang til
Hawaii fra f.eks. LA.

Hvis du ønsker nogle tips til hvad der skal ses derovre, er du velkommen til
at maile mig.

Med venlig hilsen

Jesper