Nye iMac afsløret, no shit!
Fra : Thøger Terp

Dato : 07-01-02 10:19

Kig på macnyt.dk tiem magazine er kommet til at afsløre den, da de havde
lånt en allerede

Man kan heldigvis ikke se alle detaljer, men en lille ide giver det da!

/Thøger

Fra : Thøger Terp

Dato : 07-01-02 12:05

Thøger Terp <tterp@mac.com> wrote:

> Kig på macnyt.dk tiem magazine er kommet til at afsløre den, da de havde
> lånt en allerede
>
> Man kan heldigvis ikke se alle detaljer, men en lille ide giver det da!
>
> /Thøger

Nevermind, jeg så ikke at det allerede var postet... og det er måske
alligevel en and...

/Thøger

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-01-02 12:47

Thøger Terp <tterp@mac.com> wrote:

> Nevermind, jeg så ikke at det allerede var postet... og det er måske
> alligevel en and...

Det tror jeg bestemt ikke. Der er en hel artikel fra Time
Magazine, hvor de skriver, at det er en hemmelighed det hele.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-01-02 13:00

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Det tror jeg bestemt ikke. Der er en hel artikel fra Time
> Magazine, hvor de skriver, at det er en hemmelighed det hele.

Hvor?

I øvrigt: På http://www.timecanada.com bliver man nu sendt videre til
http://www.time.com/time

Sammenholdt med
http://www.google.com/search?q=cache:http://www.timecanada.com er
Time Canada overhovedet ikke nævnt på den nuværende forside. Er
hovederne begyndt at rulle?

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Klaus Lauritsen

Dato : 07-01-02 13:25

Bare en tanke,-

jfr. Yahoo er Time Canada et nyt link ("New"-grafik). Et, der er oprettet
til denne "afsløring"?!?!?!?!?!?!

Er der noén derude der ved, om magasinet overhovedet eksisterer "fysisk"?

--
Klaus L.
(Remove NIXTHIS in mailadress to reply)

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-01-02 13:30

"Klaus Lauritsen" <klausNIXTHISlauritsen@hotmail.com> writes:

> jfr. Yahoo er Time Canada et nyt link ("New"-grafik). Et, der er oprettet
> til denne "afsløring"?!?!?!?!?!?!
>
> Er der noén derude der ved, om magasinet overhovedet eksisterer "fysisk"?

whois timacanada.com:

[whois.crsnic.net]

Registrant:
Time Inc. New Media (TIMECANADA-DOM)
1271 Avenue of the Americas
New York, NY 10020
US

Domain Name: TIMECANADA.COM

[...]
Record last updated on 20-Sep-2001.
Record expires on 15-Dec-2002.
Record created on 15-Dec-1998.
Database last updated on 6-Jan-2002 20:46:00 EST.

Mon ikke den er god nok, på trods af sidste opdatering i går?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 07-01-02 13:31

> [...]

Record expires on 15-Dec-2002.
Record created on 15-Dec-1998.
Database last updated on 6-Jan-2002 20:46:00 EST.

Mon ikke den er god nok, på trods af sidste opdatering i går? Det var
sikkert timecanadas IT stab der gennemgik en dramatisk ændring

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-01-02 17:31

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Mon ikke den er god nok, på trods af sidste opdatering i går? Det var
> sikkert timecanadas IT stab der gennemgik en dramatisk ændring

Jeg tror simpelthen ikke på, at nogle hackere har været inde at
ændre Time Magazine Canadas hjemmeside, anbragt er fuldtstændigt perfekt
billede af Steve Jobs og Jonathan Ive med en ny Macintosh samt en lille
forside med samme computer i en anden vinkel. Dernæst skulle de have
skrevet en seks-siders utroligt velformuleret og spændende artikel om
den nye iMac, Steve Jobs og Apple i almindelighed. Jeg har et par cykler
nede i kælderen, som jeg gerne vil æde, hvis den historie ikke er sand.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-01-02 17:36

> [...]
> den nye iMac, Steve Jobs og Apple i almindelighed. Jeg har et par cykler
> nede i kælderen, som jeg gerne vil æde, hvis den historie ikke er sand.

Apple har med vilje ladet Time afsløre lidt. Det passer jo også meget
godt med al den 'hype', ik?

Lad os nu slappe af, læne os tilbage og se et herligt 2,5 timers
Steve-Show - når det er bedst!

--
mojn, Jesper