Hvem vil være med i en slankegruppe?
Fra : Britta Madsen

Dato : 07-01-02 09:52

Hejsa...
Jeg har gået og tænkt på at lave en slankegruppe(emailsgruppe), hvor vi kan
hjælpe/støtte hianden i kampen mod de mange kilo!
Jeg ved nemlig at mange har det nytårsforsæt at de vil tabe sig, så hvorfor
ikke slå os sammen og støtte hianden til målet, selvom der nok er lang
vej.....
Det du skal gøre hvis du vil være med i gruppen er at skrive din email og så
skriver jeg en "starter" email til alle.....
Håber at høre fra dig...
Knus far Britta

Fra : Rosa

Dato : 07-01-02 16:59

Hejsa!

Og hvor finder den sted??

Rosan

Fra : Britta Madsen

Dato : 07-01-02 21:22

Ingen steder, det er bare en emails gruppe!

Fra : Marlene

Dato : 08-01-02 17:58

Jeg vil gerne være med.

Marlene

Fra : Jeannett

Dato : 11-01-02 15:20

On Mon, 7 Jan 2002 09:52:10 +0100, "Britta Madsen"
> [...]

>Det du skal gøre hvis du vil være med i gruppen er at skrive din email og så
>skriver jeg en "starter" email til alle.....

hej Britta
Jeg kunne godt tænke mig at være med i denne slanke/email gruppe.
Min email er 2221@ofir.dk
Med Venlig Hilsen Jac

Fra : Britta Madsen

Dato : 11-01-02 15:58

Hej Jac!
Jamen det må du også meget gerne, men kan du ikke starte med at skrive en
mail til mig om dig selv og din baggrund til hvorfor du er overvægtig?
M.v.h
Britta

Fra : bettina lyhne

Dato : 04-02-02 20:06