findes program til database over billeder ~
Fra : Zorilla

Dato : 07-01-02 08:11

Hej,

Jeg har en del billeder spredt ud over forskellige cd'ere i forskellige
mapper.
Findes der et program hvormed jeg kan opretholde en thumbnails-database over
hvad jeg har?
Helst således at man bare kan indsætte sin cd, og bede programmet
scanne.Evt. som html-sider, ligesom ACDSee kan. (ACDSee kan bare ikke
medtage undermappe, ellers kunne det have været benyttet)

mvh
Peter

Fra : D. Højsholt

Dato : 07-01-02 08:17

Hey,

Jeg vil næsten tro, at det er Canto Cumulus du har brug for?:

http://www.canto.com/

Eller

http://www.attention.dk/undergrp.tpl?hovedgruppe=Cumulus&Produktgruppe=Cumul
us&Undergruppe=Cumulus%20Single%20User&cart=321938433319474

Med venlig hilsen

Højsholt

On 07/01/02 8:10, in article
3c3948d8$0$89095$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Zorilla"

Fra : Thøger Terp

Dato : 07-01-02 10:34

> [...]

> mapper.
> Findes der et program hvormed jeg kan opretholde en thumbnails-database over

iView Media Pro gør en god figur, og er lidt billigere end cumulus...

/Thøger

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 07-01-02 16:29

> [...]

> scanne.Evt. som html-sider, ligesom ACDSee kan. (ACDSee kan bare ikke
> medtage undermappe, ellers kunne det have været benyttet)

Når man køber et digitalkamera, følger der ofte et billedbrowserprogram
med. Min familie har lige anskaffet et Olympus med programmet Camedia
Master vedlagt til både Mac og PC. Det kan scanne en disk for billeder,
ordne dem i mapper, vise thumbnails, køre slideshow og et par andre
ting, som jeg endnu ikke har prøvet. Det vil muligvis udkonkurrere iView
for mit vedkommende.
Man skal ikke registrere sig som bruger. Så hør i omgangskredsen, om der
er nogen der ligger inde med noget software til deres kamera.
Eller prøv:
<http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/result.cfm#resul
ts>
Det ser ud til at være gratis.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-01-02 20:52

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

Smut forbi Apple og check iPhoto ud!

--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-01-02 21:45

> Smut forbi Apple og check iPhoto ud!

lige min tanke...

<icq:131382336>

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-01-02 02:53

Hej Peter

Hvis du har nogen af 'Art Explosion' Cd'erne, så ligger der dér programmet
'Kudo'. Det er ganske udmærket og virker perfekt selv på en G3.

Hvis du ikke har og gerne vil ha' den, så kan du sende mig en mail med en
gyldig returadresse, så får du den. Den er gratis.

mvh. Erik Richard

Zorilla wrote:

> [...]
> scanne.Evt. som html-sider, ligesom ACDSee kan. (ACDSee kan bare ikke
> medtage undermappe, ellers kunne det have været benyttet)

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)