Screw-up Nummer 1!!!
Fra : Simon T

Dato : 07-01-02 06:57

Hvor længe de bliver der er uvist, men her var (klokken 6:56) billeder
af den nye iMac... Den er Pææænt fed:

http://www.timecanada.com/

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-01-02 07:08

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> Hvor længe de bliver der er uvist, men her var (klokken 6:56) billeder
> af den nye iMac... Den er Pææænt fed:

Ja - mon ikke! :) Her er 'vi' vist over i noget à la arkitektlampen...
Specs'ne ser også helt go'e ud!

Spændende, spændende!

--
mojn, Jesper

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-01-02 07:29

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> Hvor længe de bliver der er uvist, men her var (klokken 6:56) billeder
> af den nye iMac... Den er Pææænt fed:
>
> http://www.timecanada.com/

Av, det var vist sidste interview som Time Magazine nogensinde fik af
Steve Jobs... Bare husk sidste gang ATI dummede sig!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Simon T

Dato : 07-01-02 07:39

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Av, det var vist sidste interview som Time Magazine nogensinde fik af
> Steve Jobs... Bare husk sidste gang ATI dummede sig!

Og ATI havde ikke engang afsløret andet end at der rent faktisk kom en
computer. Det her er en pænt stor fejl...

med venlig hilsen

Simon T

Fra : Magnus Rohde

Dato : 07-01-02 08:04

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Av, det var vist sidste interview som Time Magazine nogensinde fik af
> Steve Jobs... Bare husk sidste gang ATI dummede sig!

Tja, men den nye iMac er da ik' så ringe endda. Med G4 og DVD-R drev i
den dyreste model. Den bliver godt nok dyr $1299 for den billigste og
$1899 for topmodellen, så man må håbe at de beholder en af små og
billige gamle iMac. Den nye kommer forresten også med iPhoto: sakset fra
<http://www.timecanada.com/>:

"iPhoto

FEATURE Organize your digital pictures, and easily crop and edit them.
Or create a 10-page photo album, which Apple will turn into a hardcover
book for $30

ADVANTAGE Takes the pain out of archiving photos. Scalable thumbnail
pictures are organized by "roll" during each upload. Find what you want
at a glance"

Så mangler vi bare at hvornår den kommer til DK, og hvad prisen bliver.

Jeg har forresten hentet hele artiklen ned som IE wbarkiv, hvis den
skulle blive taget ned....

Magnus

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-01-02 09:39

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har forresten hentet hele artiklen ned som IE wbarkiv, hvis den
> skulle blive taget ned....

Det lader til, at den er væk nu. Jeg nåede også at se den, og
jeg er begyndt at spare op
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-01-02 12:56

> Jeg nåede også at se den, og
> jeg er begyndt at spare op

Spare op!!!

20K kroner - det er da bare ét tag ned i kittellommen, er det ik'

Martin

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-01-02 13:40

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Spare op!!!
>
> 20K kroner - det er da bare ét tag ned i kittellommen, er det ik'

Nej da, men man kan håbe på et rykind af spritbilister!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-01-02 21:51

Vi har lige bygget nyt hus, så der er ikke så mange penge i
kittellommen lige nu. Men jeg kan selvfølgelig låne 20.000,- mere i
banken. Det gør jo stort set ingen forskel med den gæld vi har i
forvejen

> Nej da, men man kan håbe på et rykind af spritbilister!

Dem har vi ikke så mange af på røntgenafdelingen. Men jeg kan
arbejde nogle weekender med at ultralydscanne folk for at bringe
ventetiden ned.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-01-02 22:15

> Dem har vi ikke så mange af på røntgenafdelingen. Men jeg kan
> arbejde nogle weekender med at ultralydscanne folk for at bringe
> ventetiden ned.

det ville fjog og c/o sikkert sætte pris på.

<icq:131382336>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-01-02 10:28

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har forresten hentet hele artiklen ned som IE wbarkiv, hvis den
> skulle blive taget ned....

hvis du har lyst, må du gerne sende det til min emailadresse

<icq:131382336>

Fra : Thøger Terp

Dato : 07-01-02 12:06

> hvis du har lyst, må du gerne sende det til min emailadresse

se macnyts og mediamacs fora, der er en del ting, der tyder på at det er
en and igen igen...

/Thøger

Fra : Magnus Rohde

Dato : 07-01-02 12:38

> hvis du har lyst, må du gerne sende det til min emailadresse

Der er vist nogen andre der har gjort det samme:

<http://www.forked.net/www.timecanada.com/>

Magnus

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-02 13:39

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Der er vist nogen andre der har gjort det samme:
>
> <http://www.forked.net/www.timecanada.com/>
>
> Magnus

Det officielle billede må være det her:

http://forums.maccentral.com/wwwthreads/showthreaded.php?Cat=&Board=gene
ral&Number=65449&page=0&view=expanded&sb=5&o=14&part=

Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 07-01-02 14:01

Siden er ikke taget ned, det var kun forsiden de ændrede.

Men cool at der er Superdrive i,

Isaack