telefon anlæg til 3 person kontor
Fra : pfa

Dato : 07-01-02 05:27

Er det nogen det kender til et måde at oprette et omstillilingsanlæg til
kontor til tre personer.

Vi skal have et form for omstillingsanlæg til vores tre person kontor. Det
skal ikke være et switchboard men et hovedtelefon nummer samt lokal/ andre
individual telefon ummer samt voicemail til dem allesammen. Samtid skal det
være mulighed at sende opkald videre til andre.

Da jeg ikke har så meget erfaring med den type løsning vil jeg gerne høre
hvordan andre virksomheder har løst problem.

MVH

Fra : Kristian Mogensen

Dato : 10-01-02 09:42

> [...]
>
> Da jeg ikke har så meget erfaring med den type løsning vil jeg gerne høre
> hvordan andre virksomheder har løst problem.

En ting kan jeg sige... Gå uden om ISDN... :) Det er ret så dyrt, og ikke
særlig simpelt system hvis der skal være lokalnumre. Man kan bruge
dect-systemet (trådløst) hvis det kun er 3 telefoner og det skal være isdn.
Årøv nogen af teleservice-firmaerne...

/Kristian

Fra : Timo Jensen

Dato : 10-01-02 11:53

"pfa" <pfadairo@intellectual-development.com> wrote in message
> [...]
>
> Da jeg ikke har så meget erfaring med den type løsning vil jeg
gerne høre
> hvordan andre virksomheder har løst problem.
Lasat ISDN modem SPEED-II har mulighed for op til 6 interne
lokalnumre. Det er dog nødvendigt med en "splitter" på den ene
port. En splitter er den lill eboks der kan omdirigere opkald på
baggrund af nummerbestemt ringning (som SPEED-II kan benytte).
Man kan snakke interne p ålinierne, og de kan viderestilles ud af
huset (med den nyeste opdatering).

Lasat hedder i dag Eicon, så prøv at kigge efter SPEED-II på
http://www.eicon.dk eller http://www.lasat.dk (hvis den virker
endnu).

Ovenstående er langtfra en proff løsning, men billig.

Timo