K: Speedometer
Fra : Preben Christensen

Dato : 07-01-02 00:32

Hej jeg har en KAWASAKI Z750LTD årgang 1982 og mangler et speedometer til
denne model
Hilsen Preben

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-01-02 00:33

> Hej jeg har en KAWASAKI Z750LTD årgang 1982 og mangler et speedometer til
> denne model
> Hilsen Preben

"Køb og salg henvises venligt men bestemt til
news:dk.marked.privat.motorcykel "

mvh
Dan

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 17:52

D@n Dethlefsen <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en
> "Køb og salg henvises venligt men bestemt til
> news:dk.marked.privat.motorcykel "

Hvor skrev han at han ville købe?

Måske indlægget var i håbet om at få noget foræret?!

--
Armand.
(der også tilslutter sig at man bruger ".marked.privat.mc", som er

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 07-01-02 20:52

"Armand"
skrev
> Hvor skrev han at han ville købe?
>
> Måske indlægget var i håbet om at få noget foræret?!
>
> --
> Armand.
*****************'
I "headeren" Armand. Der stod K: Speedometer

Er man blevet ældre her i det nye år ........

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 21:55

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
> "Armand"
> skrev
> I "headeren" Armand. Der stod K: Speedometer
> Er man blevet ældre her i det nye år ........

Uuhh!
2002's første arbejdsdag tog hård på mig - Alene dét at komme op! =

--
Armand.
(B-menneske om en hals)