Erhvervsfremmestyrelsen
Fra : Morten Rasmussen

Dato : 06-01-02 21:17

Hej NG!
Er der nogen der kender til erhvervsfremmestyrelsen´s ordning om gratis
rådgivning før virksomhedsstart, evt link til side der omhandler
ovenstående.

Mvh
Morten R

Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 06-01-02 21:35

> [...]
> Er der nogen der kender til erhvervsfremmestyrelsen´s ordning om gratis
> rådgivning før virksomhedsstart, evt link til side der omhandler

Hej Morten

Prøv at kigge på www.startguiden.dk

Med venlig hilsen

Klaus Egebjerg
Brygladen I/S

www.brygladen.dk
ke@brygladen.dk

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 07-01-02 09:51

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her er en adresse på Center for
Virksomhedsudvikling i Århus. http://www.cvu.dk/
Måske kan de henvise - de er til for at hjælpe

Hvad jeg ved er, at du skal henvende dig til en etableringsvejleder, som så
vil være din kontakt. Du kan modtage rådgivning flere steder fra, men det
skal stadig gå gennem den samme etableringsvejleder. Det hele skal ende med
en forretningsplan.

Mvh

Søren
www.mijau.dk

Fra : Jakob

Dato : 22-02-02 17:01

Hvis du er interesseret i "rigtige" kontor faciliteter til din virksomhed,
men ikke ønsker at stå med 70m2 lokaler til 1 mand og en husleje på kr.
10.000/md., så kan jeg tilbyde dig en arbejdsplads i vor nyoprettede IT-Hus
i Roskilde.

For yderligere information kontakt mig venligst på jva@ibw-sol.com eller 46
32 68 68.

Best Regards