Sælges:Kawasaki zx9-r 96´
Fra : Gork

Dato : 06-01-02 20:29

blå-sort-grå meget pæn/velh. km 36000
motor justeret 1000 km siden org. stand
kører 280km/t på spedo.....(er prøvet) hehe
110.000kr

søges: suki gsxr-1000 -01

Fra : molnit

Dato : 06-01-02 20:52

"Gork" <gork89@hotmail.com> wrote in message
> blå-sort-grå meget pæn/velh. km 36000
> motor justeret 1000 km siden org. stand
> kører 280km/t på spedo.....(er prøvet) hehe
> 110.000kr

Du kan få en kasse bajer, for hvis du har leget med den som du skriver
er den jo banket til døde....

På den anden side, der er en gruppe til salg, det er denne ikke, så
fjern lige dit indlæg igen.

VH
Lars Molnit
Som ALDRIG vil købe en maskine fra en som blamere sig med at ha kørt
race på den.

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-01-02 22:48

"molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> VH
> Lars Molnit
> Som ALDRIG vil købe en maskine fra en som blamere sig med at ha kørt

Hvem siger han har kørt ræs på den?

Bare fordi han har kørt 280 på den er den vel ikk gået til?

Har du aldrig kørt med fuld pedal i en bil før?

Venligt men bestemt henvises indlægget til dk.marked... et eller andet

MVH Mads Stetter
DT125R (Som kører endnu selvom den flere gange har følt på top hastigheden)

Fra : Gork

Dato : 06-01-02 22:59

du er lam i pæren hvis du tror jeg kører 280km/t altid men har vi alle ikke
prøvet at se hvad pisset kunne gå på toppen... jeg tror du er pisse
misundelig for du har sikkert en MZ taber

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-01-02 23:38

"Gork" mailto:gork89@hotmail.com : "du er lam i pæren" ... "jeg tror du er
pisse misundelig for du har sikkert en MZ" .. "taber"

Man kan godt høre at "gork" ikke er vanlig bruger af af denne gruppe og
hælder ikke fatter hvorfor hans indlæg ikke er velkomment ... Men endnu
engang for Gork og andre nye: "Køb og salg henvises venligt men bestemt til
news:dk.marked.privat.motorcykel "

/A

Fra : Moller

Dato : 06-01-02 23:54

> du er lam i pæren hvis du tror jeg kører 280km/t altid men har vi alle
ikke
> prøvet at se hvad pisset kunne gå på toppen... jeg tror du er pisse
> misundelig for du har sikkert en MZ taber

øh ? misundelig ??? på hva ??? hvis jeg vil ha andet end de 2 maskiner
jeg har, så ville jeg bare købe en mere det skam ik min økonomi der sætter
grænsen der, har bare andre dyre hobby'er samt et firma der skal penge i...
og nu er det bare jeg er til gamle maskine, sådan er det bare.

Og en sidste gang, som du nok ikke fattede med det samme... skrid over i
dk.marked.privat.motorcykel eftersom denne gruppe ikke er til salg.

VH
Lars Molnit

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 07-01-02 00:05

> Og en sidste gang, som du nok ikke fattede med det samme... skrid over
> dk.marked.privat.motorcykel eftersom denne gruppe ikke er til salg.
>
> VH
> Lars Molnit

nææ hvem vil købe denne gruppe... bud ?
:))

sorry.. ved det er OT men kunne ikke lade være.

Lars Bisgaard

Honda CBR 600
Suzuki TS 185 ER
Golf 1.6 TD

Fra : Moller

Dato : 07-01-02 00:07

> nææ hvem vil købe denne gruppe... bud ?
> :))
>
> sorry.. ved det er OT men kunne ikke lade være.

:) ja ja, bare spark til en der ligger ned, fordi han ikke kan stave,
vende sætninger rigtigt :) *GGG*

så det først da den var sendt, men jeg går ud fra at manden selv kan
tænke, ud over at sende private mails for at svine en til... så jeg vil
personligt håbe at ingen herfra gider købe fra ham.

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 19:04

Lars Bisgaard <lcb@NOSPAMtiscali.dk> skrev i en

> nææ hvem vil købe denne gruppe?

Ligesom i kantinen på mit arbejde:
Man har ophængt et skilt med det forståelige budskab:
"Her gives ingen kredit - kun kontanter"
På den anden side: Siger skiltet ikke at "kun kontanter" er dét der
gives?

--
Armand.

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 07-01-02 22:57

-SNIP-
> [...]
> "Her gives ingen kredit - kun kontanter"
> På den anden side: Siger skiltet ikke at "kun kontanter" er dét der

Nu vi er ude i OT'erne... så tag at kigge lidt på www.cigarfar.dk

Gourmethjørnet er totalt sjovt! Kom lige til at læse lidt af det og brækkede
mig omgående af grin! :)

Casper

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-02 23:41

Casper Hundebøl wrote:

> [...]
>>

> Nu vi er ude i OT'erne... så tag at kigge lidt på www.cigarfar.dk
>
> Gourmethjørnet er totalt sjovt! Kom lige til at læse lidt af det og

Damn... det er ikke engang overdrevet Jeg sidder faktisk her med lidt
kvalme (stadig fnisende/skraldgrinende i vildskab og med
vejrtrækningsproblemer) :-/
....½ grillet kælling med fritter....Larmekotelet....Tin i pita...½ killing
med pommes frites...indbagte rener... Jeg kan sgu lige se det for mig; en
ren pakket ind i dej... GRILL... GRILL...GRILL
Aaaagh, fuck... Jeg er ved at gå helt kold.....

--
mvh Jes Vestervang - vibrerer af grin.... brrr
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-01-02 09:45

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<i58d1a.uk1.ln@whitehouse.gov>...
> [...]

> ren pakket ind i dej... GRILL... GRILL...GRILL
> Aaaagh, fuck... Jeg er ved at gå helt kold.....

Ja for hunde da, jeg måtte indstille efter 10-12 stk. for ikke at gå i
krampe...

S...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-01-02 00:07

> ..du er lam i pæren...
> ..pisset kunne gå på toppen...
> ..pisse misundelig ..
> ..MZ taber..

MEGET taberagtige udtryk syntes jeg nok...

Thomas SV650S

Fra : Kim K

Dato : 07-01-02 15:09

> MEGET taberagtige udtryk syntes jeg nok...
>
> Thomas SV650S

Der ligger jo 2 aspekter i det her.
1: måske kan han ikke slette sit indlæg grundet TDC newsserver
2: Folk er måske lidt frusterede og irriterede fordi de ikke har fået kørt
på deres mc lang tid(lidt ligesom manglende sex*g*) -men vil folk ikke
beholde disse agressioner for dem selv.

Så jeg giver uforbeholdent Tomas ret
Kim

Fra : Mads Lund

Dato : 07-01-02 16:34

> 2: Folk er måske lidt frusterede og irriterede fordi de ikke har fået kørt
> på deres mc lang tid(lidt ligesom manglende sex*g*) -men vil folk ikke
> beholde disse agressioner for dem selv.

Hvad ????? Jeg har da kørt på 40% af mine cykler inden for ca 1 uge.

Mads Lund
KTM abstinens fortrænger der ikke kan tygges

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 19:05

Kim K <5th@ofir.dk> skrev i en

> [...]
> 2: Folk er måske lidt frusterede og irriterede fordi de ikke har fået
> kørt på deres mc lang tid(lidt ligesom manglende sex*g*)

- - - - Endsamt:
3: I mangelen af en hund eller andet husdyr at afreagere på :-/

--
Armand.
(Der af nød må bevare roen, da der i husstanden kun er en dværghamster )

Fra : king

Dato : 07-01-02 19:31

> [...]
>
> --
> Armand.
> (Der af nød må bevare roen, da der i husstanden kun er en dværghamster )

Dværghamster... uha, selv gaffa kan ikke bruges der :(

VH
Lars Molnit
Som heldighvis har en kat ved navn Pølle :) som kan sove trygt hver nat
:=)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-02 21:41

Armand wrote:

> 3: I mangelen af en hund eller andet husdyr at afreagere på :-/

Hvaeh, manglende sex, afreagere på husdyr.... Er det her ikke lidt ot?

> --
> Armand.
> (Der af nød må bevare roen, da der i husstanden kun er en dværghamster )

Hehe, jeg kan da lige henvise til en lille historie
<http://home.golden.net/~mcdonald/hamster.htm>
Det er næsten et must-read Da jeg læste det første gang var jeg ved at
brække mig af grin... selvom det egentlig er ret synd for hamsteren:-/
--
mvh Jes Vestervang - som lige solgte sin mc for 5 min siden ....damn,
det er en deprimerende fornemmelse på en måde ...men så hjælper det

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 21:54

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Hvaeh, manglende sex, afreagere på husdyr.... Er det her ikke lidt ot?

Næhnej!
3'eren var alternativ til de to andre (bl.a. den med sex)!

> --
> mvh Jes Vestervang - som lige solgte sin mc for 5 min siden

Telløg' !

--
Armand
(der nu har fået splittet en af sine CB 4½-motorer, og set at det kan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-02 22:22

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Næhnej!
> 3'eren var alternativ til de to andre (bl.a. den med sex)!

Hmm, ok

> Telløg' !

Tark, tark Egentlig sidder jeg nu med en næsten ubehagelig fornemmelse
*snøft*
Nåmen, jeg må bare få købt en ny i en fart (jaja, ikke noget forhastet
indkøb, men alligevel). Jeg tror det bliver en Yamaha Fazer Måske en
Honda Hornet, hvis jeg finder en et pænt stykke under 80k, men det er nok
næppe sandsynligt. Det der med gsxr600'en er droppet igen, dels fordi jeg
er bange for at få en skidt vane med at køre sindssygt stærkt og dels fordi
jeg egentlig har masser af andre ting at bruge pengene på. Men sådan en
Fazer er nu heller ikke langsom

> [...]
> (der nu har fået splittet en af sine CB 4½-motorer, og set at det kan
> svare sig at renovere toppen - Nu skal jeg blot lige have listet

Jamen, telløg' mæ'et ...og held og lykke

Hvad så, tror du at du får købt ny mc her i det nye år, eller bliver du ved
med at være en skabsbilist (hehe Bliver det i så fald en SV'er eller en
Fazer?

--
mvh Jes Vestervang - som lige skal syne gixxeren først :-/
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : m.grewy

Dato : 07-01-02 23:18

Man kan sige meget en masse om Armand men det skal vi ikke.
Men han er den eneste som jeg kender som er klog nok til ikke at købe en MC
og så bare låne sig frem sikke mange penge han sparer :)
Men det skal du ikke tænke på Armand du kan jo altid gi en kasse øl :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 08-01-02 17:28

> Hvad så, tror du at du får købt ny mc her i det nye år, eller bliver
> du ved med at være en skabsbilist (hehe Bliver det i så fald en
SV'er
> eller en Fazer?

Prognosen siger at det bliver en tysk CB450S á rat-style, muligvis en
RGV 250 (i funbike-style!)

Bliver det en købeting, så tror jeg at SV-priserne trumfer Fazers (der
ellers er
hyleskæg!); men på den anden side, så er en tysk CBR 600 F3
sikkert et endnu billigere køb, som i tilgift holder prisen bedre end
jeg
har spået SV'eren at ville!

Only time will show!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-02 18:07

Armand wrote:

> [...]
> RGV 250 (i funbike-style!)
>
> Bliver det en købeting, så tror jeg at SV-priserne trumfer Fazers (der

Tjaeh, jeg har ikke prøvet nogen af dem endnu, men det lyder da fint at
Fazeren er skæg

> men på den anden side, så er en tysk CBR 600 F3
> sikkert et endnu billigere køb

Hov, hvad kan man egentlig få sådan en for? Måske det var noget for mig

>, som i tilgift holder prisen bedre end
> jeg har spået SV'eren at ville!

Det er jo også altid noget

> Only time will show!

Jeps. Hvem ved, måske regeringen begynder at fjerne reg.afgiften ...men
det er nok desværre så godt som umuligt
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : boe

Dato : 08-01-02 08:52

> Armand.
> (Der af nød må bevare roen, da der i husstanden kun er en dværghamster )

- Som min borddame spurgte forsamlingen ved den seneste julefrokost i "Den
Selskabelige Spilleforening" : "Hvad er en dværghamster?"
Hertil svarede en herre, som ikke kan lide hamstere: "Det er sådan en lille
brun satan der lugter af tis!".
Omgående replicerede selskabets eneste enlige mand: "Ja, dem kender jeg sgú
godt, sådan én har min kone også!"

Bo, VF1000F

Fra : Armand

Dato : 08-01-02 17:29

boe <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en
> [...]
> Omgående replicerede selskabets eneste enlige mand: "Ja, dem kender
> jeg sgú godt, sådan én har min kone også!"

Måske derfra det engelske udtryk: "beaver" :-/

Husstandens dværghamster (der forøvrigt er grå og hvid med sorte
striber!)kalder af min svoger for "rot'dyret", og har har lover at lave
et værktøj (á et cricket-bat) til at fange den med ifald at den slipper
fri

--
Armand.

Fra : boe

Dato : 08-01-02 17:56

> Måske derfra det engelske udtryk: "beaver" :-/

LOL

> [...]
> striber!)kalder af min svoger for "rot'dyret", og har har lover at lave
> et værktøj (á et cricket-bat) til at fange den med ifald at den slipper

Hæ, god ide. Min 5-årige søn har én mage til (striberne). Jeg er ikke sikker
på, at den indfangningsmetod vil falde i god jord

Bo, VF1000F

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 08-01-02 20:12

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sikker
> på, at den indfangningsmetod vil falde i god jord

Ellers er det vel altid et godt trick at ligge musestille i et hjørne og
lugte af gulerod