Lee-Annivesary ladesæt - duer´ det?
Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 06-01-02 18:51

Hej NG.

Er der nogle herinde, som har erfaring med Lee-Annivesary ladesæt. Et sæt hvor
man får alt til at begynde geladningen af riffelpatroner. (undtagen dog diesæt)

Har påtænkt at købe et, da det er ganske overkommelig, hvad angår prisen, og
som nybegynder tror jeg, at det kan opfylde mine behov.

mvh. Lars

Fra : Henrik Nilsson

Dato : 07-01-02 07:42

Hej Lars.

Jeg har brug Lee Anniversary i snart tre år, og kan kun anbefale det. Alt
virker som det skal, og grundudstyret kan udbygges dersom det bliver
nødvendigt.

Fra : M Sørensen

Dato : 07-01-02 11:05

Hvad står sådan et sæt i ???

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : Erik Prestmo

Dato : 07-01-02 01:11

Det inneholder Lee Challenger O-ramme presse, jeg har hatt en like siden
1984, den gang het den Challenger 2001, ettersom Lee garanterte å gi meg en
ny, om den gamle brakk eller ble ødelagt på annen måte i vanlig bruk (no
questions asked), eller gi meg pengene tilbake, om det ikke lot seg gjøre å
lade ammunisjon på den.

Jeg har den enda, bruker den, har ladet mye rart, fra pistolammo, småtteri i
7,65mm til 308 Whinchester.

Regner med at en av guttene kommer til å arve den, fremdeles fullt
funksjonsdyktig...

Lee virker, selv om det er billig - det er da en bra deal?

ErikP