Deus Ex: Kan man gøre noget ved at man har~
Fra : cn2s

Dato : 06-01-02 17:57

Kan man gøre noget ved at man har spillet Deus Ex demoen's mission 1 og
mission 2 og så anskaffer sig hele spillet men ikke vil spille de to
missioner forfra men vil starte fra mission 3. Der er da måske noget
inventory med mere, jeg har skaffet mig fra det to misioner i demoen, som
jeg gerne vil bibeholde i det rigtige spil's mission 3?
Jeg vil helst ikke bruge snyd. Er der så alligevel nogle råd jeg kan få?
Jeg lytter spændt!
PS. Det er et fantasisk godt pc spil. FANTASTISK!
Hilsen
David

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 06-01-02 20:23

nu har jeg aldrig haft spillet, men prøv at kigge i den mappe spillet ligger
i efter nogle savegames, de kan ligger i mapper som hedder user, profiles,
save eller lignende de filer der ligger i kan du så lave en backup af og
kopiere dem over til den fulde version af spillet

Fra : daan

Dato : 07-01-02 08:50

Nå ja, selvfølgelig. En simpel løsning på et stort problem.
jeg håber at det også virker i praktsis.
Skal lige have spillet ind af døren først.
tak.
---
david

Fra : kcm

Dato : 07-01-02 10:00

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
> [...]

Og glæd dig så bare til resten. Det holder HELE vejen og lidt til

--
take care
kcm