? lader Beocom 6000
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-01-02 16:00

Damin hund var hvalp, havde han fat i laderen til min Becom6000.

Hand bed ledningen over, heldigvis var det kun en lader, så ingen ballade,
jeg sætter bare lige ledningen sammen med et par muffer, troede jeg.

Der sker intet, jeg kan ikke få strøm igennem.

Så spørgsmåler er, om der er en sikring af en art i adaptoren.

Er der nogen der ved det her?

Hygge

Kim Jørgensen

Fra : aaa

Dato : 07-01-02 19:07

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>
> Der sker intet, jeg kan ikke få strøm igennem.
>
> Så spørgsmåler er, om der er en sikring af en art i adaptoren.

Er laderen en transformator hvor man kan tage stikket ud til selve
lade-basen (alm. rundt transf.stik) for så kan du købe en billig
transformator med samme spec.