Om download Opera
Fra : Woody

Dato : 06-01-02 15:45

Jeg har forsøgt via Google og Opera .com at downloade Opera på dansk,
men får meddelelse om at IE ikke kan etablere forbindelse til
Opera.com/download/platform etc....

Er der bare optaget eller Hva??

mvh Woody

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-01-02 16:09

On Sun, 06 Jan 2002 15:44:46 +0100, Woody <jensgibe@email.dk> wrote:

>Jeg har forsøgt via Google og Opera .com at downloade Opera på dansk,
>men får meddelelse om at IE ikke kan etablere forbindelse til
>Opera.com/download/platform etc....

Opera med Java:
<ftp.opera.com/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600j.exe>

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Woody

Dato : 06-01-02 22:14

On Sun, 06 Jan 2002 16:08:36 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Opera med Java:
><ftp.opera.com/pub/opera/win/danish/600/ow32daen600j.exe>

Tak for svaret. Jeg har fået downloadet en fil på 35,8 KB men den
vil ikke lukkes op, er det mon muligt at hele programmet virkeligt kun
fylder så lidt????

Når jeg højreklikker er der ikke noget om at jeg skal zippe eller så'n
noget. Hvad har jeg gjort forkert?

mvh Woody

Fra : CHRistian

Dato : 06-01-02 22:27

Woody <jensgibe@email.dk>'s posting:

>Tak for svaret. Jeg har fået downloadet en fil på 35,8 KB men den
>vil ikke lukkes op, er det mon muligt at hele programmet virkeligt kun

Der er helt klart gået noget galt i dit download. Installationsfilen
fylder ~3 MB (uden java) eller ~10 MB (med java).

Prøv evt. at hente den fra et af de andre steder angivet i
news:82qg3ukrnbtufhv7f8d2fo4kkqahbfsb11@dtext.news.tele.dk -- selvom
jeg ikke lige selv umiddelbart har noget problem med at hente fra
adr. herover.

>Når jeg højreklikker er der ikke noget om at jeg skal zippe eller så'n
>noget. Hvad har jeg gjort forkert?

Det er et installationsprogram. Når downloadet skal det bare køres
(dobbelklikke).

--
Prøv dog en webbrowser... http://opera.no
Hvorfor? /Derfor/: http://www.searchengineworld.com/opera/faceoff.htm

http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html

Fra : Woody

Dato : 06-01-02 23:21

On Sun, 06 Jan 2002 22:26:49 +0100, CHRistian <nospam@direkte.org>
wrote:

> [...]
>news:82qg3ukrnbtufhv7f8d2fo4kkqahbfsb11@dtext.news.tele.dk -- selvom
>jeg ikke lige selv umiddelbart har noget problem med at hente fra
Jeg er i gang med at downloade, jeg ved ikke hvorfor den sagde at
overførslen var afsluttet?? Det tog godt nok heller ikke ret lang
tid.

Men Tak, glæder mig til at se om jeg nu får det hele
mvh Woody

S.... osse, efter ca 5 MB blev der afbrudt. Gad vide om jeg skal
begynde helt forfra med ladningen??

Fra : CHRistian

Dato : 06-01-02 16:14

Woody <jensgibe@email.dk>'s posting:

>Jeg har forsøgt via Google og Opera .com at downloade Opera på dansk,

Virker OK her.
Prøv evt. under...
ftp://ftp.sunet.se/pub/www/clients/Opera/win/danish/600/
ftp://ftp.tu-cottbus.de/pub/net/opera/win/danish/600/
http://sunsite.cnlab-switch.ch/ftp/mirror/opera/win/danish/600/

(vælg ow32daen600.exe el. ow32daen600j.exe hhv. inkl. og eksl.
java-understøttelse)

>men får meddelelse om at IE ikke kan etablere forbindelse til
>Opera.com/download/platform etc....

HMm, en indbygget "funktion" i IE? Download kun 'gode' ting if. MS

Fra : CHRistian

Dato : 06-01-02 16:49

CHRistian <nospam@direkte.org>'s posting:

>(vælg ow32daen600.exe el. ow32daen600j.exe hhv. inkl. og eksl.
>java-understøttelse)

Wups, omvendt:
   ow32daen600.exe = uden java
   ow32daen600j.exe = med java.