Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedramme i Photoshop
Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 06-01-02 14:15

Jeg har i tidernes morgen lavet en ramme omkring et billede og nu kan jeg
for min død ikke huske, hvordan jeg lavede den? Jeg er nok startet med selve
billedet, har derefter forøget canvas og så brugt et eller andet
filert/plugin. Er der nogen der har et bud??
har uploaded billedet på følgende adresse:
www.flatbush.dk (det er rammen omkring instrumentbilledet)
m v h
HC

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 06-01-02 14:43

Altså rammen om de 3 instrumenter!
HC

Fra : emj

Dato : 06-01-02 17:28

Hans Chr. M. Andersen skrev i
<3c384e43$0$206$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Jeg har i tidernes morgen lavet en ramme omkring et billede og nu kan jeg
>for min død ikke huske, hvordan jeg lavede den?

Hammen om billedet har du lavet som en tabelborder i Frontpage

Hilsen emj

-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : Punishers Inc.

Dato : 06-01-02 18:55

>Er der nogen der har et bud??

Jeps. Tegn formen op delt ud på flere lag (for bedre styring med det
efterfølgende). Fyr op under dit gradient tool => reflected gradient...og gå
amok ;).

Forresten så er det en grim ramme. Det må kunne gøres bedre.

Mvh Rasmus

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 06-01-02 22:01

grunden til jeg spurgte, var at der var kommer henvendelser fra flere (bl.a.
fra nogle craftsmen i USA), der gerne ville vide hvordan rammen fra lavet,
uanset om den er grim eller køn.
HC

Fra : Punishers Inc.

Dato : 06-01-02 22:59

"Hans Chr. M. Andersen" <hcma@has.dk> wrote in message

> grunden til jeg spurgte, var at der var kommer henvendelser fra flere
(bl.a.
> fra nogle craftsmen i USA), der gerne ville vide hvordan rammen fra lavet,
> uanset om den er grim eller køn.

Det var nu heller ikke ment på den måde. Den er vel ok...bare ikke min smag;
for dominerende og farveløs til både dit site og billedet.

Mvh
Rasmus