Spabad/jacuzzi
Fra : FP

Dato : 06-01-02 13:04

Hej Gruppe

Jeg står foran en totalrenovering af mit badeværelse. I den forbindelse
murer jeg et badekar op med fliser monteret indvendig.
Er der nogen som har kendskab til en boble/spa/jacuzzi- forhandler, som
sælger div. nødvendige dysser, slanger og pumpe som et sæt, man så selv kan
trække og monterer.

Mvh

Flemming

Fra : LL

Dato : 06-01-02 17:25

Hej FP

Jeg har prøvet selv at bygge en SPA (fliser i en "trækasse" ikke en god
kombination!), derfor har jeg en pumpe med tilbehør tilovers - ikke
brugt, jeg mener den kostede 3800,-, du kan få den for 1500, hvis du er
interesseret.

MVH
Lars Lindegren
44 95 80 56, Hjem
3699 20 00 job
larslindegren@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : FP

Dato : 06-01-02 19:01

Tak for tilbuddet Lars

Jeg skal lige tjekke lidt for mig selv, men muligvis vender jeg tilbage.

Mvh

Flemming

LL <LL.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YL_Z7.14879$Zm5.1299824@news000.worldonline.dk...