De hellige tolv konger - en prædiken
Fra : palle jensen

Dato : 06-01-02 06:14

http://home.worldonline.dk/~palle66/

er adressen på min hjemmeside, mit private rum. Her kan du se en superflot
pige - en rigtig ninja. Og de ninjaer er nogle barske piger der giver
kriminalforsorgen grå hår i hovedet. Men de er tilgivet hvis de angrer.
På siden kan du også finde 82 prædikener og den sidste jeg har lavet er
lavet efter et kabalistisk Tarot oplæg. Der er en saftig beskrivelse om
hvordan Freja udøver sit herreødmme og Alfader ser høfligt på. Der er en
erigeret fallos.Og to vanvittig lækre skøger der når nirvana ved intim oral
kontakt. Adgang forbudt for alle under 18 år. Så er du advaret. En ægte
fallostilbedelse efter østerlands mønster. Myrra brugtes til at smøre den
døde ind i har jeg ladet mig fortælle.

Palle Finn Jensen

Fra : Ole Madsen

Dato : 06-01-02 12:22

"palle jensen" <palle66@tiscali.dk> wrote in message
> http://home.worldonline.dk/~palle66/
>
> er adressen på min hjemmeside, mit private rum.

Kunne du ikke lave links i en anden farve så man kan se hvad der står?
ellers godt arbejde

--
Ole Madsen

ICQ 12969043