Skærme
Fijala 3554
Hitachi CM621F
Fra : John Smith

Dato : 06-01-02 01:51

http://www.hitachidisplays.com/products/17_621f.htm
Nogen der har erfaringer med subj.?
Er det noget der kan anbefales eller findes der bedre i samme prisklasse?

Dr. Smith

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-01-02 18:23

Sun, 6 Jan 2002 01:50:46 +0100, skrev "John Smith" <@>, på 7 linier, i
<3c379f68$0$37883$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>http://www.hitachidisplays.com/products/17_621f.htm
>Nogen der har erfaringer med subj.?
>Er det noget der kan anbefales eller findes der bedre i samme prisklasse?
>
>Dr. Smith

hmmm den kan jo ikke vise mere end min 15 år gamle 17"
tror dog jeg ville købe en der kan gå lidt højre op i opløsning.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : John Smith

Dato : 07-01-02 12:02

> hmmm den kan jo ikke vise mere end min 15 år gamle 17"
> tror dog jeg ville købe en der kan gå lidt højre op i opløsning.

> [...]

Det kan der være noget om, men jeg tror nu 1280 x 1024 som højeste opløsning
dækker mit behov.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 07-01-02 16:31

Mon, 7 Jan 2002 12:02:17 +0100, skrev "John Smith" <@>, på 13 linier,
i <3c39803a$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Det kan der være noget om, men jeg tror nu 1280 x 1024 som højeste opløsning
>dækker mit behov.

Ikke i 60 hz

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : John Smith

Dato : 07-01-02 23:22

> Ikke i 60 hz
>

> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
> http://www.jyde.cc/
> ICQ: 14948433

Nu står der 65 hz og ikke 60 hz! Ikke den store forskel men du har måske et
forslag på en bedre skærm i samme prislag?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-01-02 11:00

Mon, 7 Jan 2002 23:22:23 +0100, skrev "John Smith" <@>, på 13 linier,
i <3c3a1f9f$0$62870$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Nu står der 65 hz og ikke 60 hz! Ikke den store forskel men du har måske et
>forslag på en bedre skærm i samme prislag?

Hmm kikkede lige på edbpriser der ståer den til
Max Resolution: 1280x1024@85Hz
Dot Pitch: 0,22 Horizontal

Som er det SHG også har til og stå.
Det lyder da en del bedre