Hjælp !!!!!
Fra : Morten Knudsen

Dato : 06-01-02 00:36

Hej alle

er der nogen der ved hvordan man sætter en server op ?

og han opskriften.

--
Med Venlig Hilsen FætterGuf

Fra : Marsellus Wallace

Dato : 06-01-02 02:39

Jeg kan klart anbefale G6-Server 2.15, da den er nem at sætte op og at
vedligeholde.

Den fungerer simpelt vha det jeg kalder "templates" hvori man henviser til
de forskellige mapper man ønsker at dele med rettigheder m.m.

www.bpftpserver.com

Her er der også en fortræffelig brugervejledning, med en FULL try version

Bruger den selv og den virker kanon

MW

Fra : Jbird

Dato : 06-01-02 11:22

"Morten Knudsen" <mk-285@blommelunden.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> er der nogen der ved hvordan man sætter en server op ?
>
> og han opskriften.

Prøv den her... www.e-smith.org

Den kan:

Webserver, Ftpserver, Domainserver, Printserver, fileserver, faxserver og
meget mere.
Jeg bruger den selv. Den er meget nem og sætte op, og der er meget hjælp at
hente hvis noget gå galt.

Og det bedste af det hele er, at den er baseret på linux, så den er ganske
gratis og kan hentes på ftp.e-smith.org
Jeg har den kørende på en pentium 133 uden problemer.

/Jørgen