Porno
Fra : Nold

Dato : 05-01-02 23:35

Hvad får "normalt-udseende" piger til at lade sig fotografere i mildt sagt
intime situationer ?

Er det virkelig kun for "ussel mammon" ?

NO

Fra : P.N.

Dato : 06-01-02 00:32

"Nold" <abc_ab@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad får "normalt-udseende" piger til at lade sig fotografere i mildt sagt
> intime situationer ?
>
> Er det virkelig kun for "ussel mammon" ?
>
> NO

kun "ussel mammon" ?
Såvidt jeg husker slår folk ihjel for ussel mammon.

P.N.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-01-02 01:39

On Sat, 5 Jan 2002 23:34:46 +0100, "Nold" <abc_ab@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad får "normalt-udseende" piger til at lade sig fotografere i mildt sagt
>intime situationer ?

Ja den er *svær* men mit bedste bud er at , en del mennesker føler sig
draget af andre mennesker - rent matematisk er det en beskeden om
nogen promille der har silekone bryster fitnes lår & spray hård -
jamen det er da festeligt på en værkstedes kalender - men til den
mængde af grafisk materiale jeg har set skimmet igenem årene og
navneligt de sidste år ... der er kommet et begreb der heder the girl
next door... som Hanibal the Kanibal siger i silence of the lambs ,
hvad er det i virkligheden vi begære ? DET vi ser hver dag !
Det bevæger os på en anden måde ind den klasiske pin up girl - hvor
man bliver berørt som et barn af måske et glans billed men det andet
kunne være personeligt og jeg tror det er derfor marked er der for det
andet er det billigt at producere du vil kunne køre ned af en hovede
vej i mellem europa og de baltiske lande med en lastbil og et studio
og skyde en model film for max 100 kr for en billed serie i model
udgifter - hvor alexsus winston sårn ca tager det i sekundet
jeg tror faktrisk der ligger mere på atk ind der går på penthouse &
suze til sammen !
og hvorfor gør de det - ja sgu da for pengene... jeghar da arldirg
mødt noget der minder om et tilnærmelsesvist fornuftigt menneske i
fiske industrien der var der af andre grunde ind for pengene.
Det kan måske virke sært og fremmed på en når man sider og kikker på
dem - men motivationen for at lade sig forevige i intime situasioner
jeg tror simpelthænd bare det er et spørgsmål om vane og det tror jeg
de fleste ting i livet er de ting som skræmmer en som barn , som måske
tv avisen ville gøre - jamen det vender man sig til når man bliver
hærdet på sjælen - jeg tror Black måske i et helt andet samenhæng
kaldte det et ægteskab i mellem himlen & helved
MvH
Bo M Mogensen

Fra : TDJ

Dato : 06-01-02 11:28

"Nold" <abc_ab@tdcadsl.dk> wrote in

> Hvad får "normalt-udseende" piger til at lade sig fotografere i mildt
> sagt intime situationer ?
>
> Er det virkelig kun for "ussel mammon" ?

Øhhh... jeg kan ikke helt se meningen med spørgsmålet ?

   - er det en diskussion om, hvorvidt man kan lade sig fotografere af
    andre grunde end "ussel mammon" ?
   - er det en diskussion om porno == fotografering i intime situationer?
   - eller er det spørgsmålet om det er forkert, hvis "normalt udseende"
    piger lader sig fotografere til porno ?

    [hvad har pornomodeller forresten som "normale" (hvad det så end
    er?) piger ikke har ?]

Fra : "Trine

Dato : 06-01-02 17:28

øhhhh hvad betyder "ussel mammon"
er det mig der er helt dum eller hvad??

Trine

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 06-01-02 17:52

> øhhhh hvad betyder "ussel mammon"
> er det mig der er helt dum eller hvad??

Det er penge

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 07-01-02 03:00

"Trine <bigmamma>" <Trine@bigmamma.dk> wrote in message
: øhhhh hvad betyder "ussel mammon"
: er det mig der er helt dum eller hvad??

mammon = penge ....

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-01-02 20:34

On Sun, 6 Jan 2002 17:59:31 -0800, "Sking aka Crash Override"
<i.crashed@mainframen.dk> wrote:

>"Trine <bigmamma>" <Trine@bigmamma.dk> wrote in message
>: øhhhh hvad betyder "ussel mammon"
>: er det mig der er helt dum eller hvad??
>
>mammon = penge ....

tjaaa for at gå helt op i den :
mammon et (aram. mamon(a) rigdom) jordisk gods;
penge

Fra : Tomas O.

Dato : 06-01-02 22:33

Trine <bigmamma> skrev:

> øhhhh hvad betyder "ussel mammon"
> er det mig der er helt dum eller hvad??

Nej du læser bare ikke Anders And

Det er et af Onkel Joakims yndlingsudtryk.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik