Andre bedeemner
Fra : Ole Madsen

Dato : 02-01-01 09:26

Hej

Hvis der er nogen som vil være med på at bede for hinnanden i et stykke tid,
så skriv hvad i har brug for at Gud gør for jer, og vær selv med til at bede
det igennem

Ole

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-01-01 09:41

> [...]
tid,
> så skriv hvad i har brug for at Gud gør for jer, og vær selv med til at

<> Fint initiativ du der har taget - her er da noget vi kan være fælles om
uanset hvilken menighed osv vi tilhører eller ikke tilhører.

Og jeg ville da være utrolig taknemmelig hvis I vil bede for min X-mand der
natten mellem 1. og 2. juledag og i løbet af formiddagen 2. juledag oplevede
at hans forretning blev ødelagt af vand, røg og ild fordi ejendommen
forretningen lå i udbrændte. Han står i dag uden forretning og uden
levebrød. Hans varelager og inventar er forsikret men han får ingen
godtgørelse for tabt arbejdsfortjeneste eller arbejdsløsheds understøttelse!
Hvis ejendommen bliver genopbygget vil det vare 2 år inden han kan flytte
ind i forretningen igen - og som situationen ser ud nu er der ingen mulighed
for at opdrive ledigt butikslokale i Ribe. Bed meget gerne for ham -

Godt nyt år til alle
Mvh Anne-Marie

Fra : YEAH !

Dato : 02-01-01 12:50

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mulighed
> for at opdrive ledigt butikslokale i Ribe. Bed meget gerne for ham -
--------------
Det var en slem omgang. Selvom det måske lyder hårdt vil jeg spørge om din
X-mand er kristen og kender Gud ? For gør han ikke det ville det være oplagt
at bede for det først og fremmest. Gud bruger jo ofte problemer og mindre
katastrofer for at vække os.

"Kære Gud, se til Anne-Maries tidligere mand. Kære Gud, først og fremmest
beder vi for hans sjæl, at han må lære dig at kende og blive frelst. Tak Gud
at du bruger alle ting i den proces. Gud vi beder for hans arbejds
situation, kære Gud, gør sådan at han må få arbejde hurtigt igen, og se til
hans husholdnings-økonomi, du har jo lovet at hvis vi stoler på dig vil du
sørge for os. Gud tak fordi du hører os når vi beder, og tak fordi du er
trofast. Gud jeg beder også for Anne-Marie, velsign hende i det nye år og
brug hende til din ære som du har gjort i det forgangne år. Amen. "

jørgen.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-01-01 10:43

YEAH ! <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:92sfbt$i38$1@news.inet.tele.dk...

> Det var en slem omgang. Selvom det måske lyder hårdt vil jeg spørge om din
> X-mand er kristen og kender Gud >

Hej Jørgen
Tak for din bøn - og jeg synes det er helt OK at du spørger om min x-mand er
kristen - og mit svar må nok blive nej - så det er helt fint du også beder
for hans frelse - der er vi andre der også gør -
I dag kommer tipstjenesten og ser på et mindre lokale som han måske kan åbne
midlertidig forretning i (hvis beliggenhed og lokaler godkendes af
tipstjenesten) så det vil jo være helt fint hvis vi lige beder for det også.

Tak også for at du bad for mig!!

januarformiddagshils fra
Anne-Marie

Fra : B. Jensen

Dato : 02-01-01 10:55

"Ole Madsen" <olemadsen@image.dk> skrev i en meddelelse
klip
God ide at bede fremfor at skændes.

--
Med kærlig hilsen.
B. Jensen

Fra : Niels Steg

Dato : 08-01-01 21:33

"B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej Børge prøv at rette din signatur så den ser sådan ud:

Mvh. Børge Jensen
Min hjemmeside www.jesusviborg.subnet.dk
Se også: www.kbc.dk www.magazinet.no www.theword.nu www.jesus.dk
www.viborg2000.dk

På den måde opfylder du den almindelige Netikette

Niels