Bønne ønske
Fra : B. Jensen

Dato : 02-01-01 08:54

Jeg glemte at sende ønsket helt jeg har nogle bekendt i Canada . Jeg
tillader mig at sende deres brev til mig videre til Jer med ønske om forbøn
for dem

.. Mange tak for din nytaars hilsen. Jeg onsker dig ogsaa alt det bedste for
det nye aar. Det vil vare en meget stor spanding for mig her i januar.
Borge, du fortalte mig om din daarlige ryg, jeg syntes derfor det ville vare
ok for mig at fortale dig om min skavank. Jeg har i flere aar haft nogle
problemer med mit hjerte og de sidste fem har jeg folt mere trat en
naarmalt. Lagen fant ud af for 11 aar siden, at der var nogle vanskeligheder
med en af mine flapper paa venstre side af hjertet og for 3 aar siden syntes
han at det snart ville vare tiden af gore noget ved det. For 3 mdr. begyndte
jeg rigtigt at fole trat og ente in paa hospitalet med hjertesmarter. Lave
en allerede for lang historie ikke langere, skal jeg in og blive opareret
den 16/1, som jeg faktiskglader mig til da der er ikke meget jeg kan gore
uden fare for at skade hjertet mere og er meget trat hver dag.
Jeg er slet ikke bange for oparationen, da jeg ved at Gud er meget bedre af
det en jeg er, alt jeg skal gore er blot holde min tro paa Ham, da han
kender alt om fremtiden.
Jeg haaber du maa have det godt derovre og sender
de bedste hilsner, Erik. Ps. vil du bede for mig den 16; jeg vil lade dig
vide hvis dagen bliver lavet om.
Børge

www.jesusviborg.subnet.dk
Se også
www.kbc.dk
www.magazinet.no
www.theword.nu
www.jesus.dk
www.viborg2000.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 02-01-01 09:24

Jeg syntes alle i gruppen skal bede for det

Ole

Fra : YEAH !

Dato : 02-01-01 12:50

> B. Jensen <borgeviborg@vip.cybercity.dk> wrote in message
> forbøn
Lave
> af
"Herre du som formår alt. Se til dette menneske og hjælp til at operationen
forløber som den skal. Velsign lægen så han kan operere korrekt og helbrede
dette hjerte. Gør at operationen må bevirke at han ikke er så træt mere, og
at han får lettere ved at bevæge sig rundt. Tak også for den tro manden
udviser i sit brev, og lad den tro være et vidnesbyrd på hospitalet for
andre, om at du er til. Amen "

jørgen.