motivation
Fra : Jakob Jensen

Dato : 05-01-02 22:11

Hjæææælp

Det er vinter. Der er sne. Det er koldt. Det blæser. Det regner.

Hvor finder I motivationen til at komme ud og træne disse mørke måneder, og
hvordan klarer I den med hensyn til, at det så tidligt bliver mørkt.
Hjælp mig til at finde en grund til at komme ud og træne. Jeg vil godt, men
der mangler ligesom noget, måske motivation.

Med venlig hilsen
Jakob

Fra : K.als

Dato : 05-01-02 23:27

> [...]
men
> der mangler ligesom noget, måske motivation.

Hej Jacob

Vil du ikke køre stærkere end de andre senere på året :) Det er da en
kraftig motivation!

Hilsen Kristian

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 06-01-02 09:38

"Jakob Jensen" <jakob.jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> der mangler ligesom noget, måske motivation.

Hvis du bor i nærheden af København, kunne du jo f.eks. tage ud at køre på
den nye bane i Ballerup. Prøvede det forleden dag...og det var schauw!!!!

Fra : Bo Kamstrup

Dato : 06-01-02 23:19

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message news:<a192dt$1m6d$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> den nye bane i Ballerup. Prøvede det forleden dag...og det var schauw!!!!

Det lyder som om man nærmest kan komme fra gaden og gå ind og race
omgange. Er det korrekt?

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 07-01-02 17:22

"Bo Kamstrup" <kamstrup@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som om man nærmest kan komme fra gaden og gå ind og race
> omgange. Er det korrekt?

Der var et åbent hus-arrangement forleden. Om det kommer igen ved jeg
desværre ikke, men mon ikke det gør.

Der er forskellige tider for hvornår de forskellige kategorier (børn,
begyndere, elite m.m.) kan komme til. Desværre ligger der tilsyneladende
ikke nogen plan for tiden efter 15. januar (hvor banen åbner igen efter
diverse lakerings/malerarbejder), men mon ikke tiderne på ét eller andet
tidspunkt kan ses på DBCs hjemmeside? (www.dbc.dk? Måske
http://www.dbc-cykling.dk)?

Hvis du ikke har prøvet at køre på bane før, vil jeg da foreslå at du dukker
op en dag der er begyndertræning (_husk_ pedaler og sko). Hvis du så spørger
pænt og forklarer at du gerne vil prøve en tur skulle det nok være muligt
for dig at låne en cykel (til dem der ikke ved det : banecykling foregår
_ikke_ på alm. landevejsracere, men på cykler der blandt andet har fast nav
og ingen bremser)

Mvh Mads

Fra : Henrik

Dato : 07-01-02 00:11

"Jakob Jensen" <jakob.jensen@tdcadsl.dk> wrote

> [...]
men
> der mangler ligesom noget, måske motivation.

Godt nytt år!

Nå er jeg godt fornøyd med meg selv og vinterutstyret som jeg har brukt MYE
siste 14 dagene, for første gang. DET var motivasjonsskapende:

- Scott Team Racing (hatt 1 1/2 år)
- Nokia piggdekk (kjøpt til jul)
- Sigma Mirage 5/20W lys (fått til jul)
- Shimano vintersko (fått til jul)

Dette her er det moro å holde på med, på dels BRATTE og dels snødekte
Vestlandssideveier, og utstyret holder fint ned til -10. Det går ut over
skisesongen så langt, men det tar en time med bil til nærmeste skikkelige
skiføre.

Så kom gjerne opp til oss .

Hilsen Henrik A i Norge

Fra : Jesper Larsen

Dato : 07-01-02 20:06

Kan du køre i både sne og på isglatte veje med de piggdek?

mvh

Jesper

Fra : Henrik

Dato : 07-01-02 21:15

> Kan du køre i både sne og på isglatte veje med de piggdek?
> Jesper

Det e rikke så mye snø her på Vestlandet ennå dessverre - tror nesten det er
mer i DK . Men de er førsteklasses på is, jeg har nettopp vært ute en
totimers tur på dem på slikt føre. På hovedveien her salter man, og på bar
vei er de FULLSTENDIG ubrukbare. Jeg tror helt sikkert de er gode i snø
også - prisen ( ca kr 550 pr dekk) tilsier det.
Hilsen Henrik i Norge