Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
"sorte kanter" på TV ved overførsel fra PC
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-01-02 22:06

På min TV skærm får jeg en ca. 1/2 cm sort kant øverst i billedet og til
venstre i billedet når jeg overfører fra min PC til TV'et.
Jeg kan fra mit grafikkort (geforce3 200ti) flytte rundt på billedet med en
speciel indstilling under avanceret, men det har kun indflydelse på
computerskærmen.
På min computerskærm kan jeg naturligvis flytte rundt på billedet som jeg
har lyst til (vha. diverse indstillinger direkte på monitoren).
Men hvordan fjerner jeg disse sorte kanter på TV'et????

Mvh Thomas

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 06-01-02 17:12

Dette prblem har været behandlet 117 gange før - søg på google efter TVtool

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-01-02 17:36

> Dette prblem har været behandlet 117 gange før - søg på google efter
TVtool

Kan være, men TVtool understøtter ikke phillips tv chipset (som sider på mit
kort) så derfor ville det være spil af tid at søge på google efter det.

Thomas