Jordens undergang ??
Fra : Erik Larsen

Dato : 01-01-01 20:29

Alle i der har spået " Jordens undergang" de sidste par år,
ved i hvad Jesus gør ved falske profeter på dommens dag.

Godt Nytår til jer alle.

Erik

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 01-01-01 21:07

Erik Larsen wrote:

> Alle i der har spået " Jordens undergang" de sidste par år, ved i hvad
> Jesus gør ved falske profeter på dommens dag.
>
> Godt Nytår til jer alle.
>
> Erik

Det vet jeg ikke.  Skal det være en gåde? Om noe skal skje med falske
profeter på dommens dag, vil Jesus stå langt fremme i køen, som i Mt.
24:34 selv profeterte galt til disiplene,: 'Sannelig jeg sier dere;
Denne slekt skal ikke gå i grav før alt dette skjer. Himmel og jord skal
forgå'.

Da hadde han først advart mot profetier og falske messiaser: '...for
falske messiaser og profeter skal stå frem og gjøre store tegn og under,
for om mulig å føre vill selv de utvalgte.' Mt. 24:24.

Nei, det er sannelig ikke greit

Kjellemann

Fra : YEAH !

Dato : 02-01-01 00:32

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> falske messiaser og profeter skal stå frem og gjøre store tegn og under,
> for om mulig å føre vill selv de utvalgte.' Mt. 24:24.

-----------------
Problemet er nok snarere at du ikke fatter hvad der står i bibelen (og
aldrig har gjort det) og at du føler en konstant trang til at tale
nedgørende om den Gud du ikke tror på. Underligt er det, at du altid har
kritik og bespottelser for en Gud du påstår ikke eksistere.

Ddet eneste jeg får ud af dine indlæg er at jeg bliver vred, såret og får
det dårligt fordi du altid spytter den Gud i hovedet som er alt jeg har og
betyder alt for mig - hvordan ville du have det hvis jeg spyttede din kone i
hovedet og altid gjorde nar af hende offentligt ?
På samme måde når du taler nedgørende og hånligt om Jesus, så bliver jeg
VRED og SÅRET.

PLONK !

Fra : Erik Larsen

Dato : 02-01-01 20:54

> På samme måde når du taler nedgørende og hånligt om Jesus, så bliver jeg
> VRED og SÅRET.
>
> PLONK !

Nu gør du mig nysskerig, MED HVAD har jeg talt nedgørende og hånligt om
Jesus,

Men bliv du bare VRED og SÅRET, for der var ingen PLONK i diskutionen om
verdens undergang i 1999. De som profiterede hved udmærket hvad jeg taler
om.

Erik

Fra : Erik Dalgas

Dato : 02-01-01 21:02

erik.dalgas@mail.dk
Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%kq46.333$Gc6.11064@news.get2net.dk...

> [...]
> verdens undergang i 1999. De som profiterede hved udmærket hvad jeg taler

Såvidt jeg kan se, er det Kjelleman, der bliver "plonket" af Jørgen, ikke
dig, Erik.

Det du nævner, lyder da intresant. Men har du tænkt på, om nogen af de
herre, du er efter, er at regne, som profeter ? eller om de blot har
forhastet sig og talt af uvidenhed.

Mvh

Erik Dalgas

Fra : Erik Larsen

Dato : 04-01-01 19:31

> [...]
>
> Det du nævner, lyder da intresant. Men har du tænkt på, om nogen af de
> herre, du er efter, er at regne, som profeter ? eller om de blot har

Det er et meget interesandt spørgsmål, men det kunne jo også være for at
vise
bedre viden !!

Erik

Fra : YEAH !

Dato : 02-01-01 21:35

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nu gør du mig nysskerig, MED HVAD har jeg talt nedgørende og hånligt om
> Jesus,
---------------
Det er ikke DIT indlæg eller DINE holdninger jeg reagerede på, men
Kjellermans.

jørgen.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 02-01-01 21:36

"YEAH !" wrote:

> [...]
> Problemet er nok snarere at du ikke fatter hvad der står i bibelen (og
> aldrig har gjort det) og at du føler en konstant trang til at tale

Du bør slutte å opptre surt og grinete fordi jeg hente fram bibelsteder som ikke
passer deg. Jeg forstår Bibelen minst like godt som deg, om ikke bedre  Hvem
fanden tror du at du er?.

> Underligt er det, at du altid har kritik og bespottelser for en Gud du påstår
> ikke eksistere.

Tøv, i fall du ikke mener Jesu egne ord som bespottelige.

> Ddet eneste jeg får ud af dine indlæg er at jeg bliver vred, såret og får
> det dårligt fordi du altid spytter den Gud i hovedet som er alt jeg har og
> betyder alt for mig -

At det eneste du kan svare slike bibelsteder med, er å bli vred, såret og får
det dårligt, er ikke mitt problem, men ditt. Taktikken er velkjent, nærmest
blitt klassisk. Angrep som det beste forsvar. Ordene dine er lavmål, helt
primitivt.

> [...]
> hovedet og altid gjorde nar af hende offentligt ?
> På samme måde når du taler nedgørende og hånligt om Jesus, så bliver jeg

At noen få kristne kan mene at bibelsitater av Jesus er å sammenligne med å
spytte, visr at disse ikke kan ha det godt med seg selv. Heller ikke det er mitt
problem, men ditt.

PLONK  !

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 00:07

Fra : YEAH !

Dato : 03-01-01 00:07

> Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@online.no> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3A523BC3.A0B52759@online.no...

> som ikke
> Hvem
>
> Hej Kjelleman.
>
> Hvem du er, kan jeg da svare på. Du er Kjelleman, gruppens "muntre" søn,
der
> ynder at jage kristne rundt, i det Bibelske landskab, sålænge de ikke er i
> stand til at forsvare sig selv.
>
> Jeg går udfra at dit ukvemsord, var en fortalelse og derfor ikke er noget,
> vi behøver at regne med gentager sig ?
----------------
Lad os bede om at Gud vil velsigne gruppen, og at der må blive holdt en
værdig tone i debatterne fremover. Kjelleman burde finde en anden måde at
udtrykke sig på, end ved aggressiv banderi. Disse vrede udgydelser er med
til at ødelægge gruppen.

jørgen.

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 03-01-01 21:11

"YEAH !" wrote:

> ynder at jage kristne rundt, i det Bibelske landskab, sålænge de ikke er i
> stand til at forsvare sig selv.

Du verden!

> vi behøver at regne med gentager sig ?

Om det gjentar seg, er avhengig av andres oppførsel.

> ----------------
> Lad os bede om at Gud vil velsigne gruppen, og at der må blive holdt en værdig
> tone i debatterne fremover.

Dere mener dere faktisk ute av stand til å greie noe som helst på egen hånd.
Selv tonen i debatten må dere be om hjelp for. Gud er blitt narkotika. Vennligst
hold meg utenfor bønnen.

> Kjelleman burde finde en anden måde at udtrykke sig på, end ved aggressiv
> banderi. Disse vrede udgydelser er med
> til at ødelægge gruppen.
>
> jørgen.

Muligens er jeg mer direkte i mine meninger enn andre i gruppen. Til gjengjeld
er andre mer ondskapsfulle. Om disse av den grunn ødelegger gruppen, se det er
ikke min sak. Heller ikke er det min sak at disse ikke tåler å bli motsagt, som
når de blir. oppfører seg som sutrende småbarn

Kjellemann

Fra : Olav Grimdalen

Dato : 03-01-01 00:51

On Mon, 01 Jan 2001 21:06:31 +0100, "Kjell I. Johnsen"
<kjell.i.johnsen@online.no> wrote:

> [...]
>falske messiaser og profeter skal stå frem og gjøre store tegn og under,
>for om mulig å føre vill selv de utvalgte.' Mt. 24:24.

Denne slekt innbefatter slekter som kommer og går til Herren en dag
bestemmer at oppgjørets time er kommet. Jesus sier at det er bare Gud
som kjenner timen når dette skal skje.
Falske profeter går ut på de profeter som Djevelen sender for å
villede folk. Jesus sier flere steder at han har ikke sendt de.
"På fruktene skal de skjennes sier Bibelen".

Olav

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 03-01-01 01:22

Olav Grimdalen wrote:

> [...]
> villede folk. Jesus sier flere steder at han har ikke sendt de.
> "På fruktene skal de skjennes sier Bibelen".

Tøv. Jesus snakker til sine samtidige, ikke til deg. Selv et barn skjønner
det.

Kjellemann

Fra : Olav Grimdalen

Dato : 03-01-01 13:59

On Wed, 03 Jan 2001 01:22:10 +0100, "Kjell I. Johnsen"
<kjell.i.johnsen@online.no> wrote:

>Tøv. Jesus snakker til sine samtidige, ikke til deg. Selv et barn skjønner
>det.
>
>Kjellemann

Nei han snakker til alle som vil følge Jesus. Kjellemann du må begynne
forkynne ånden som er innlagt i Bibelen. Men da må du åpne hjertet
ditt slik at ånden kan begynne sitt virke.

Olav

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-01-01 11:02

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> writes:

> Alle i der har spået " Jordens undergang" de sidste par år,
> ved i hvad Jesus gør ved falske profeter på dommens dag.

Jamen, Jorden gik under i forgårs kl. 22.43. Du var bare for fuld til
at opdage det.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Livet er noget lort uden en hamster."
The RockBear. ((^))          -Subject set på dk.livssyn.

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 21:14

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 21:14

Fra : Erik Larsen

Dato : 03-01-01 21:14

"Erik Dalgas" <erik.dalgas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> erik.dalgas@mail.dk
> Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:Doq46.349$Gc6.11123@news.get2net.dk...

> Kan du ikke give et par eksempler, på de omtalte profetier. Så os der ikke
> læste og deltog i gruppen, dengang, ved hvad du taler om.
>
> Mvh
>
> Erik Dalgas

Spørg f.eks. Mr. D.

Erik

Fra : Erik Dalgas

Dato : 03-01-01 23:05

nyhedsmeddelelse:vJL46.332$g37.10328@news.get2net.dk...

> Spørg f.eks. Mr. D.

Ja, det kunne jeg jo gøre. Eller Rasmus, eller Niels, eller Jørgen, eller -
en hvilken som helst anden, der har været i gruppen, længe nok. Men nu
spurgte jeg *dig*, fordi det er *dig*, der omtaler disse profetier, igen og
igen.

Mvh

Erik Dalgas

Fra : Erik Larsen

Dato : 04-01-01 19:42

> [...]
> en hvilken som helst anden, der har været i gruppen, længe nok. Men nu
> spurgte jeg *dig*, fordi det er *dig*, der omtaler disse profetier, igen

Jeg skrev for langt over et år siden at jeg ikke vil diskutere endetiden,
(Åben-
baringsbogen). og det mener jeg stadig at åbenbaringsbogen kun vil blive
åbenbaret af Gud når hans befalinger omkring Dåb, nadver og tjæneste
er overholdt.

At begynde at skrive om de profetier der faldt før år 2000 vil jeg lade
ligge,
men at skyde til profeternes uvidenhed mener jeg der er godt for at hindre
fremtidige spådomme.

Erik

Fra : Erik Dalgas

Dato : 04-01-01 19:56

nyhedsmeddelelse:Ms356.443$ZH.8341@news.get2net.dk...

> [...]
> baringsbogen). og det mener jeg stadig at åbenbaringsbogen kun vil blive
> åbenbaret af Gud når hans befalinger omkring Dåb, nadver og tjæneste

Så lad mig istedet spørge, hvilke befalinger (skriftsteder), du her tænker
på ?

> [...]
> ligge,
> men at skyde til profeternes uvidenhed mener jeg der er godt for at hindre

Det er muligt, men for os der ikke lige ved *hvad* du skriver om, er det
lidt underligt, at du taler om profetier, uden at nævne *hvad* det er i
disse, du påger, som falsk.

Mvh

Erik Dalgas

Fra : Mr. D

Dato : 04-01-01 20:21

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vJL46.332$g37.10328@news.get2net.dk...

> Spørg f.eks. Mr. D.

Hva´ mener du mæ det?

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 04-01-01 21:37

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:vJL46.332$g37.10328@news.get2net.dk...

> Hva´ mener du mæ det?
>
> Mr. D

At du havde et enormt godt forslag på jordens undergang i 1999,
så du kan bedre forklare din fremtidssyn end jeg kan.

Erik

Fra : Mr. D

Dato : 04-01-01 21:56

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:N8556.508$ZH.10490@news.get2net.dk...

> At du havde et enormt godt forslag på jordens undergang i 1999,
> så du kan bedre forklare din fremtidssyn end jeg kan.

Det husker jeg ikke.

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 04-01-01 22:06

> Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:N8556.508$ZH.10490@news.get2net.dk...

> Det husker jeg ikke.
>
> Mr. D

det gør andre

Erik

Fra : Mr. D

Dato : 04-01-01 22:17

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iA556.527$ZH.11257@news.get2net.dk...

> det gør andre

Jamen, så oplys os dog. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg af alle
skulle have skrevet, at jorden gik under i 1999, især fordi jeg normalt
ikke skriver noget der ikke passer. Hvis jeg virkelig har skrevet det,
så *er* jorden også gået under. Du har bare ikke opdaget det endnu.

....men jeg er blevet lidt nysgerrig. Hvad gik det ud på, og kan du evt.
henvise til en meddelelse fra dengang?

Mr. D

Fra : Niels Steg

Dato : 04-01-01 23:08

> [...]
> så *er* jorden også gået under. Du har bare ikke opdaget det endnu.
>
> ...men jeg er blevet lidt nysgerrig. Hvad gik det ud på, og kan du

he he, mon ikke Erik L. mener "en diskution" I 1999 ?

Jeg selv lavede da også en udregning sidste år der viste at Israels
"straf" ophører i 1999 +- 4 år, men gjorde klart, at kun Gud kender
tidspunktet, og at jeg egentlig mener at det er sjovt at lege med
gætterier..

Niels

Fra : Mr. D

Dato : 04-01-01 23:22

Niels Steg <niels.steg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4w656.588$ZH.13228@news.get2net.dk...
> [...]
> "straf" ophører i 1999 +- 4 år, men gjorde klart, at kun Gud kender
> tidspunktet, og at jeg egentlig mener at det er sjovt at lege med

Okay, det har måske været sådan noget
Jeg mindes dog ikke at have fremført nogen nøjagtige udregninger /
profetier

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 07-01-01 20:52

> [...]
>
> Okay, det har måske været sådan noget
> Jeg mindes dog ikke at have fremført nogen nøjagtige udregninger /

Jeg kan stadig huske mange kristne, enda højtstående i tjæneste, profetere
at USSR skulle indtage Europa, USSR var Gog af Mongog og skulle starte
3die verdenskrig.

I dag er der ingen sovjet, og profeterne har glemt spådommene, (bortset fra
nogle bøger de stadig ligger støvet på folks hyller)

Sådan var det også her på nettet for godt et år siden, men glemt idag fordi
spådommene havde ingen indhold, bortset fra en flov følese i maven (måske)

Erik.

Fra : Mr. D

Dato : 07-01-01 20:56

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RM366.402$Yl4.8510@news.get2net.dk...

> Jeg kan stadig huske mange kristne, enda højtstående i tjæneste, >
profetere at USSR skulle indtage Europa, USSR var Gog af Mongog og >
skulle starte 3die verdenskrig.

AHAAA, den der! Hvis du går tilbage til tråden, vil du se, at jeg
hverken var starter af den, eller spillede en særlig stor rolle i den
debat.

Hvorfor ikke slå på en, der har samme størrelse som dig selv?

Mr. D

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-01-01 22:38

> [...]

> stor rolle i den debat.
>
> Hvorfor ikke slå på en, der har samme størrelse som dig selv?

Det er nok fordi han ikke har et ærligt ønske om seriøs debat. Han
postulerer løs uden at fremføre argumenter, og mangler helt og holdent
at fremlægge dokumentation for sine påstande, selv om han opfordres
dertil utallige gange.

Jeg husker egentligt ikke engang om han ved en "fejltagelse" er kommet
til at sende et seriøst indlæg her i gruppen

Andreas Falck

Der har en artikel om Profetierne i Daniels Bog på sin hjemmeside
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-045.htm
"Det evige Evangelium" - http://come.to/Andreas.Falck

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-01-01 02:27

"Andreas Falck" <andreasfalck@hotmail.com> writes:

> [...]
> postulerer løs uden at fremføre argumenter, og mangler helt og holdent
> at fremlægge dokumentation for sine påstande, selv om han opfordres

Ja, jeg har i hvert fald ikke set nogen reaktion på min redegørelse
for, hvordan man kan se, at Folkekirken som sådan ikke står for
"frelst ved dåben alene"
--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Erik Dalgas

Dato : 08-01-01 15:51

erik.dalgas@mail.dk
Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3lmsmx288.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Andreas Falck" <andreasfalck@hotmail.com> writes:

Hej Peter

> Ja, jeg har i hvert fald ikke set nogen reaktion på min redegørelse
> for, hvordan man kan se, at Folkekirken som sådan ikke står for
> "frelst ved dåben alene"

Jeg kom lige i tvivl om, hvem du taler om her, så kan du ikke lige uddybe ?

Mvh

Erik Dalgas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-01-01 16:06

"Erik Dalgas" <erik.dalgas@mail.dk> writes:

> Jeg kom lige i tvivl om, hvem du taler om her, så kan du ikke lige uddybe ?

Jeg undskylder. Jeg fik byttet om på dig og Larsen _og_ jeg havde
overset dit svar på mit indlæg.

Fra : Erik Dalgas

Dato : 08-01-01 16:47

erik.dalgas@mail.dk
Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m3g0iuw0ci.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Jeg undskylder. Jeg fik byttet om på dig og Larsen _og_ jeg havde
> overset dit svar på mit indlæg.

Jep, det anede mig.

Mvh

Erik Dalgas

Fra : Mr. D

Dato : 08-01-01 16:02

Erik Dalgas <erik.dalgas@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93ck12$aog$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg kom lige i tvivl om, hvem du taler om her, så kan du ikke lige
uddybe ?

Til Andreas om Erik Larsen

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 08-01-01 22:54

> Ja, jeg har i hvert fald ikke set nogen reaktion på min redegørelse
> for, hvordan man kan se, at Folkekirken som sådan ikke står for
> "frelst ved dåben alene"

Jeg har bestemt ikke sagt, at i folkekirken "frelst ved dåben alene" for
jeg hviste ikke at man d(y)ber i Folkekirken.

Erik

Fra : Mr. D

Dato : 08-01-01 09:40

Andreas Falck <andreasfalck@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6n566.8876$zH2.383691@news000.worldonline.dk...

> [...]
> postulerer løs uden at fremføre argumenter, og mangler helt og holdent
> at fremlægge dokumentation for sine påstande, selv om han opfordres

Enig. Jeg synes, han mangler at bevise det

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 08-01-01 23:04

> Andreas Falck <andreasfalck@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:6n566.8876$zH2.383691@news000.worldonline.dk...

> Enig. Jeg synes, han mangler at bevise det
>
> Mr. D

Kan du ikke huske hvad du troede på før årtusindskiftet, kan jeg ikke
bevise det, for du vil altid benægte det. Og jeg har desværre ikke tråden
fra dengang.

Men så igen har jeg læst din hjemmeside, og der er kun meget spredte
sensationer og indslag, men en retning linie for havd du tror på lige nu
fandt jeg ikke.

Hvad tror du på Mr D, hvad tro tilhøre du, hvordan er du blevet kristen,
kan jeg læse det er sted.

Erik

Fra : Mr. D

Dato : 08-01-01 23:39

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:AOq66.476$LD5.25515@news.get2net.dk...

> Kan du ikke huske hvad du troede på før årtusindskiftet, kan jeg ikke
> bevise det, for du vil altid benægte det. Og jeg har desværre ikke
tråden
> fra dengang.

Du taler med tvetunge, blegansigt. Dit ord er så utroværdigt som en
smykkesøgende skade og din tale er forplumret som blæk i en gylletank.
Med dine ord og handlinger har du skabt dig et ry som hyænens. Du er en
ulv på rov efter skyggekaniner og usynlige mus.

For at sige det på dansk, så er du enten glemsom eller fuld af fup og
fiduser. Jeg har aldrig troet på dommedag eller noget andet ved
årtusindskiftet. Interessen for Y2K var endda for mig langt overdrevet.
Der er ikke noget magisk ved år 2000 og det nye årtusinde startede, som
alle ved, først i år ved indgangen til år 2001. Heller ikke er der noget
som helst i Bibelen, der kunne indikere, at år 2.000 skulle være noget
specielt, for slet ikke at snakke om, at vor tidsregning - om man skulle
tale om noget - er forskubbet den ene eller den anden vej.

Som jeg skrev sidst: Find én på din egen størrelse at slå på, i stedet
for hele tiden at hoppe op og bide mig i knæet.

> Men så igen har jeg læst din hjemmeside, og der er kun meget spredte
> sensationer og indslag, men en retning linie for havd du tror på lige
nu
> fandt jeg ikke.

Den intelligente læser ville hurtigt forstå, at når der ikke er indslag
af sensationskarakter, så er det fordi, jeg ikke beskæftiger mig så
meget med sensationer. Hvad du finder på siden, er hvad jeg beskæftiger
mig med og det budskab, jeg ønsker at bringe.

Hvad du mener med "spredte" ved jeg ikke. Hvis du klikker www.amen.nu og
går ind under "artikler", "Spørg om liv og lære", "vidnesbyrd" og
"Vidste du?" så er det ikke særlig spredt, men ordnet under emner.

Det tætteste du kan komme på år 2.000 af mine artikler er:
http://home.no.net/maranata/amen/artikler/profetisk/J2K.html og
http://home.no.net/maranata/amen/artikler/profetisk/J2Kl.html

> Hvad tror du på Mr D, hvad tro tilhøre du, hvordan er du blevet
kristen,
> kan jeg læse det er sted.

Den intelligente læser ville vide, at når man går ind på en
internetside, så kan man som det første klikke på bagmændenes
selvbiografi. På denne side står det under "Hvem er vi?" (Waw, mener du,
at det er der, man har skrevet om hvem I er? Ja, det er der, man har
skrevet om, hvem vi er? Er det så enkelt? Ja, det så enkelt! Kan man
bare klikke der? Ja, man kan bare klikke der! Er det helt sandt? Ja, det
er helt sandt!" Skal man så bare klikke? Ja, man skal bare klikke! Kan
jeg så...? Klik nu bare mand!!!)
http://home.no.net/maranata/amen/hvemervi.html
Det kunne jo være en start for dig, Erik.

Mit eget frelsesvidnesbyrd er der ikke. Det er ikke så ekstraordinært i
det ydre. Gud gav mig en kærlighed til Ordet. Det er den første
oplevelse, jeg husker. Til gengæld kan du så få nogle andre vidnesbyrd
her:
http://home.no.net/maranata/amen/vidnesbyrd/vidnesbyrd.html

....og hop så ned fra mine haser! Du sviner mine sko til

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Niels Steg

Dato : 09-01-01 01:08

> Som jeg skrev sidst: Find én på din egen størrelse at slå på, i stedet
> for hele tiden at hoppe op og bide mig i knæet.

he he, jeg grinte så højt at jeg næsten væltede af stolen )

Niels

Fra : Mr. D

Dato : 09-01-01 01:06

Niels Steg <niels.steg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8Ds66.560$LD5.27859@news.get2net.dk...

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 09-01-01 10:51

Niels Steg <niels.steg@get2net.dk> skrev...

> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> he he, jeg grinte så højt at jeg næsten væltede af stolen )

Ja, se det gjorde jeg jo også (faktisk vækkede jeg mine sovende drenge) -
jeg var helt færdig af grin. Men da jeg så så, at der var kommet respons fra
dig, Niels, så var jeg sikker på, at NU kom irettesættelsen til den kære
Simon for at have udtalt sig således i strid med fundatsen, men nej? Nå, men
Larsen kan vel også svare for sig selv......eller....

Christina

Fra : Niels Steg

Dato : 09-01-01 15:28

"Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:t7B66.13$pI3.3334@news101.telia.com...
> [...]

respons fra
> dig, Niels, så var jeg sikker på, at NU kom irettesættelsen til den

Det glemte jeg

FY Simon - ha ha

> Simon for at have udtalt sig således i strid med fundatsen, men nej?
Nå, men
> Larsen kan vel også svare for sig selv......eller....

Nej jeg undlod det, for det ville være nemt for Erik at foretage en
søgning i hans egne mails, og har han slettet dem kan han jo søge på
DEJA eller hente mailene igen.. så derfor var Simon faktisk på rette vej
ved at kalde Erik for tvetunget da muligheden for at dokumentation
faktisk er til stede

Niels

Fra : Mr. D

Dato : 09-01-01 16:25

Niels Steg <niels.steg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mfF66.164$tS6.5267@news.get2net.dk...
> "Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
> meddelelse news:t7B66.13$pI3.3334@news101.telia.com...

> FY Simon - ha ha

Jeg skammer mig allerede

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 09-01-01 23:03

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DEJA eller hente mailene igen.. så derfor var Simon faktisk på rette vej
> ved at kalde Erik for tvetunget da muligheden for at dokumentation

Kan de hendtes et år tilbage, så fortæl Niels, her er noget jeg ikke
forstår.

Erik

Fra : Niels Steg

Dato : 09-01-01 23:42

> Kan de hendtes et år tilbage, så fortæl Niels, her er noget jeg ikke
> forstår.

Prøv at fjerne dk.livssyn.kristendom fra din nyhedslæser og vælg den
igen, så vil nyhedslæseren hente alt hvad din udbyder har liggende af
post i gruppen...

Niels

Fra : Vidal

Dato : 10-01-01 16:31

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:LcN66.475$tS6.20206@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Prøv at fjerne dk.livssyn.kristendom fra din nyhedslæser og vælg den
> igen, så vil nyhedslæseren hente alt hvad din udbyder har liggende af

Mange danske newsservere 'mistede' fornyligt
en stor del af dk hierakiet, så mange news
grupper går faktisk kun et par måneder tilbage.
Det gælder også Deja-news.

En undtagelse er TeleDanmark, som fører
grupperne tilbage til midt i 99. Så kan man
ikke hente det andet sted fra, må man derhen.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Erik Larsen

Dato : 10-01-01 21:03

> [...]
>
> Prøv at fjerne dk.livssyn.kristendom fra din nyhedslæser og vælg den
> igen, så vil nyhedslæseren hente alt hvad din udbyder har liggende af

Jeg har dessværre en ny udbyder

tak Niels

Erik

Fra : Mr. D

Dato : 09-01-01 16:26

Christina Puhakka Egholm <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:t7B66.13$pI3.3334@news101.telia.com...
> [...]
Nå, men
> Larsen kan vel også svare for sig selv......eller....

Måske ved Niels, at det ikke var så ondskabelig ment. Jeg er ind imellem
skarpere på tasterne end i sindet, og han kender mig vel efterhånden.

Mr. D

Fra : Erik Larsen

Dato : 10-01-01 21:01

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:AOq66.476$LD5.25515@news.get2net.dk...
> >

> Simon Griis
> www.amen.nu
>

>Vi har kun tallet, og idet vi skal prøve at henføre det til et navn,
>foreligger der mange muligheder. F.eks. Har www en talværdi
>på 666, men nævnes kan også, blandt mange, navnet Hitler som
>kan henføres til en værdi af 666.

Jeg husker noget af dine falsklærer, tallet 666 blev vi enige om ikke
var WWW, fordi på Heb. og Græsk er det 6te tal ikke W som i WEB.
det er det endvidere ikke på engelsk. På dansk er W tal nr. 22 og har
ikke med 666 i Bibelens forstand at gøre.

Husker du Mr D, det gør jeg og jeg skal mok komme med mere.

Erik

Fra : Erik Larsen

Dato : 08-01-01 22:51

"Andreas Falck" <andreasfalck@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg husker egentligt ikke engang om han ved en "fejltagelse" er kommet
> til at sende et seriøst indlæg her i gruppen

Jeg tror ikke jeg har svaret på nogle af dine indlæg, lad mig tænke tænke,
å nej, det gør du jo selv .

Erik