Opdatering til X
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 05-01-02 21:22

Yes! Dagens "teaser" hos Apple - "Full speed ahead: Lust Factor Ten"
_må_ betyde, at der kommer en seriøs opdatering til OS X på mandag.

.... eller er det bare ønsketænkning?!

Martin

Fra : Peter Gersmann

Dato : 05-01-02 22:42

In article <1f5k379.6j9lfzdy41a6N%mb@talent.dk>, mb@talent.dk (Martin
Bredthauer) wrote:

> Yes! Dagens "teaser" hos Apple - "Full speed ahead: Lust Factor Ten"
> _må_ betyde, at der kommer en seriøs opdatering til OS X på mandag.
>
> ... eller er det bare ønsketænkning?!

Kunne det ikke tolkes helt nede på jorden - der kommer hurtigere
maskiner, og de gør X mere interessant?

//Peter

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-01-02 03:36

Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> Kunne det ikke tolkes helt nede på jorden - der kommer hurtigere
> maskiner, og de gør X mere interessant?

Eller begge dele!!!

Arhh.. jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal få lavet noget arbejde på
mandag. Jeg vil bare side og glæde mig til, at jeg skal ind hos DR og se
Stevie Boy fyre den af

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Richard Nees

Dato : 06-01-02 06:26

OS X bliver ikke mere interessant end 10.1.2 - Jaguar lader vente på sig.

Men helt uinteressant bliver det ikke - garanteret!

Folk bliver ihvertfald ikke ligeså skuffet som sidste gang.

Ses vi i TV-byen, mandag kl.17:30 (eller over QuickTime)?
Det tror jeg sgu' nok vi gør.

/Richard Nees

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-01-02 13:27

Richard Nees <nono@nopenope.nu> wrote:

> OS X bliver ikke mere interessant end 10.1.2 - Jaguar lader vente på sig.

Men det kan jo være, at der kommer en lille demonstration.

> Men helt uinteressant bliver det ikke - garanteret!
>
> Folk bliver ihvertfald ikke ligeså skuffet som sidste gang.

Snyd; du ved et eller andet!

> Ses vi i TV-byen, mandag kl.17:30 (eller over QuickTime)?
> Det tror jeg sgu' nok vi gør.

Ja, kommer du også til København?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Richard Nees

Dato : 06-01-02 16:50

> Men det kan jo være, at der kommer en lille demonstration.

Det er tilgengæld meget sandsynlig.

> Snyd; du ved et eller andet!

Hvad mener du?!?

> Ja, kommer du også til København?

Ja, ude i Søborg, det er klart.

/Richard Nees

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-01-02 16:11

> Det er tilgengæld meget sandsynlig.

Det mest irriterende ved det er, at man så skal gå at ærge sig over, at
man endnu ikke har 10.2, for det viser sig selvfølgelig at være helt
uundværligt, akkurat som ved 10.1.

> Hvad mener du?!?

Det ved du nok godt...

> Ja, ude i Søborg, det er klart.