Aliens VS Predator 2
Fra : Quark

Dato : 05-01-02 16:16

hej NG!

Nok lidt flovt, men, når jeg spiller single player "Alien" og efter jeg er
vokset i første runde der, så hopper jeg ud af hans mave og hopper ud af
vinduet. Skal jeg bare sidde stille? Eller skal jeg forbi de vagter udenfor?
Det er mindre umuligt for mig ihvertfald. Nogle gode tips er dejligt =)

mvh
Quark

Fra : Wizeguy

Dato : 05-01-02 17:10

"Quark" <donttakeyoutimetoreadthis@itisonlyajoke.com> wrote in message
> [...]
udenfor?
> Det er mindre umuligt for mig ihvertfald. Nogle gode tips er dejligt =)

Du skal forbi dem og hen til en anden bygning, hvor du finder et dyr du kan
spise, så du bliver en stor og stærk Alien Bygningen er skarpt overvåget
af bl.a. en kampvogn, men det kan sagtens lade sig gøre st snige sig forbi
uset.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Quark

Dato : 05-01-02 17:57

"Quark" <donttakeyoutimetoreadthis@itisonlyajoke.com> skrev i en meddelelse
> [...]
udenfor?
> Det er mindre umuligt for mig ihvertfald. Nogle gode tips er dejligt =)

Arg.. Fandt ud af det. Nu er jeg kommer til runden "Escape". Jeg er inde i
et stort rum, med en vandkanal forneden. Lige da jeg kom derind hørte jeg
den tikke lyd fra en Predator (scary..
Hvad skal jeg nu, jeg har dræbt alle derinde men kan ikke finde en udvej.

Mvh
Quark

Fra : //Overby

Dato : 05-01-02 18:35

> [...]
udenfor?
> Det er mindre umuligt for mig ihvertfald. Nogle gode tips er dejligt =)

Du skal snige dig forbi en masse vagter indtil du finder noget egnet føde,
så du kan vokse dig stor...

Husk at udnytte de mørke kroge og lad for Gud's skyld være med at angribe
nogen - du kan ikke udrette betyndende skade i den tilstand

Daniel

Fra : Quark

Dato : 05-01-02 19:10

Er nu kommet til hvor jeg møder Predator'en. Jeg dræber ham og han
eksplodere. Hvor hulen skal jeg hen? Jeg skynder mig op på "loftet" men dør
alligevel?

Mvh
Quark

Fra : Frost

Dato : 05-01-02 22:22

> [...]
> Er nu kommet til hvor jeg møder Predator'en. Jeg dræber ham og han
> eksplodere. Hvor hulen skal jeg hen? Jeg skynder mig op på "loftet" men

Bare kravl op i det fjerneste, mest isolerede hjørne du kan finde.
En af mine venner overlevede ved at stå i indgangen, mens jeg tog øverste
højre hjørne. :)