Hjælp til multiplayer
Fra : Sørensen

Dato : 05-01-02 13:56

Hej, jeg har sat 2 hjemmepc`er i network, og skal til at forsøge mig med
multiplayer.
Inden jeg går igang, kunne jeg godt tænke mig at læse præcis hvordan man
gør - hvad kræves af filer osv. ?
Skal der ligge en cdrom i begge pcèr? Hvad er IPX? osv.
Altså nogle praktiske oplysninger til opsætningen, enten her eller henvisnng
til en webside??
tak .
Sørensen

Fra : Ejner Lund

Dato : 06-01-02 03:55

Hmmm multiplayer er et vidt begreb jo :)

Men generelt skal du ha IPX og TCP/IP.
Præcis skal du bare sørge for at dit netværk virker, og så skulle der ikke
være nogen problemer hvis du har installeret ovenstående drivere.
Kræves af filer? Der er jeg ikke sikker på jeg ved hvad du mener?? Du skal
jo bare have dine spil installeret og dit nætværk installeret, færdig.

Om der skal cd'er i begge computer er nok det største spørgsmål du har
stillet endnu.... Der er ca lige så mange svar som der er spil!!!!!

Hvis du har nogen konkrete spørgsmål eller spørgsmål hvad der kan være galt,
så prøv at komme igen :)