Almindelig oplysning + nytårshilsen
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 30-12-00 11:17

Kære alle.

Jeg ved ikke, om I andre har haft lejlighed til
at læse de par indlæg, jeg har haft under
Kenn's overskrift og under Erik Dalgas' overskrift.
Jeg har i hvert fald ikke selv kunnet se dem.

Jeg vil bare lige sige, at det er ikke kamplysten,
der mangler, men vel nærmest en ordentlig betjening
fra serverens side.(Som I måske kunne se af mit
forsøg på indlæg fra i går).

Men noget helt andet: Noget, som jeg lærte allerede som barn,
kunne måske bruges her: "Den klogeste tier først".

Jeg ved godt, at det er svært at tie først, men
kunne man ikke overveje nytten af sine mange ord?

Ordkløveri - det er der ingen nytte i.
En trættekær ånd - er ikke af Gud!
Sådan har jeg lært det. Så kan I andre jo
synes, hvad I vil.

Med ønsket om en mere forsonlig tone i denne
ng - og fred, tolerance og respekt (som den
nye kirkeminister også taler om!) -
ønsker jeg jer alle et fredfyldt, velsignet nytår.

Med venlig hilsen
Bodil.