Counter-Strik 2.0
Fra : \(DK\) -Ducktoy-

Dato : 01-01-02 14:24

Er der nogen der kan skaffe Counter-Strik 2.0???. den skulle være mega
fed!!. Daniel

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-01-02 17:58

"(DK) -Ducktoy-" <Michael61@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan skaffe Counter-Strik 2.0???. den skulle være mega
> fed!!. Daniel

Det er herre outdated... prøv hellere Counter-Knytning eller
Counter-Brodering. De rykker!

Jacob

Fra : Peter Krogh

Dato : 01-01-02 20:01

LOL

Fra : Martin K

Dato : 07-01-02 21:36

HeHeHe

Den havde jeg sq ikke lige tænkt på... men hyper morsomt!
Sådan!!!

--
Martin K

Fra : Ejner Lund

Dato : 03-01-02 04:57

En 1½ sekunds søgning på www.counter-strike.dk ....

(til alle) Søg først, så spørg.
Alle versioner af CS ligger her.
http://www.counter-strike.dk/down.asp

Fra : [PIPS]Sjakal

Dato : 03-01-02 11:29

Kunne næsten ikke være mere forkert.

1.- Counter Strike 2 findes ikke derinde (kan måske også skyldes, at det
ikke er udkommet ;).
2.- IKKE alle versionerne står listet, som du siger.
3.- Hvis du ser på links'ene til versionerne ser du, at de er "ugyldige"

Fra : Decker

Dato : 04-01-02 21:03

["\(DK\) -Ducktoy-" <Michael61@mail.dk> wrote:]

>Er der nogen der kan skaffe Counter-Strik 2.0???. den skulle være mega
>fed!!. Daniel

Hvis det er "Counter-Strike:Condition Zero" du snakker om, så er det
ikke gået gold endnu.

Ifølge de nyheder jeg har læst mig til, så er "CS:CZ" en single-player
udgave af den populære modifikation Counter-Strike til Half-Life.

Om "CS:CZ" bliver en add-on modifikation til Half-Life, eller et
købe-pakke standalone spil (ala "HL:Blue Shift" og "Gunman Chronicles")
kan jeg ikke huske.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com