Anarchy Online - øhh
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-01 00:08

Er det sjovt? Jeg har lige downloadet det idag, og spillet her i aften...
Men er det sjovt?

Jeg syntes det er totalt svært at styre. Hvor er styringen ikke som i
Diablo, den er da den mest optimale..

Også kunne de godt gøre lidt mere ud hvordan man kan:

Få penge
Få missioner
m.m.m.

Men det kan godt være jeg skal spille det en uge for at finde den røde tråd,
og ikke død af rats der angriber hele tiden....

Fra : DoGgX

Dato : 31-12-01 00:38

øhh er Anarchy: Online ikke et tredje persons "skydespil"?

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-01 01:11

nej, men tæt på når der kommer 3 "rats" mod en... Og man skal finde den
vinkel de kommer fra og skyde dem.

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-12-01 02:14

Hejsa

AO er et RPG spil. Du skal ikke selv sigte efter et bæst, der en genvejs
knap der selv vælger nærmeste fjende.

MVH

PEter

Fra : danni plougmann

Dato : 31-12-01 01:49

jeg fik spillet for 2 dage siden.
hvordan kommer man til at spille det
man skal ha en brugernavn og password

er der ikke en mulighed for at prøve spillet inden man køber måneds abbonent
kan ikke lige huske x antal dollars i måneden

evt. med en crack eller lign. gidder sgu ikke at betale abbonent hvis det
ikke er noget for mig.

MVH danni plougmann

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-12-01 10:40

Gamespot havde anarchy online på som nomineret til "året mest skuffende
spil" > http://gamespot.com/gamespot/features/pc/bestof_2001/p4_01.html

Mvh Thomas

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 31-12-01 12:17

Thomas Hjort skrev:

> Gamespot havde anarchy online på som nomineret til "året mest skuffende
> spil" > http://gamespot.com/gamespot/features/pc/bestof_2001/p4_01.html

Så var det nok derfor os stakkels The Party deltager skulle ta os i agt
for flyvende eksemplare...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-12-01 13:53

> Så var det nok derfor os stakkels The Party deltager skulle ta os i agt
> for flyvende eksemplare...

LOL

Thomas Hjort

Fra : martin b

Dato : 04-01-02 17:21

Joh, men Gamespot skrev også:

"If it can conquer its technical problems, Anarchy Online will be the very
best online role-playing game around. - Andrew Seyoon Park "

Og det må man sige at de har.

MB

Fra : tom

Dato : 31-12-01 10:51

f**** - læs dog hvad der står i spillet!

du registrere og spiller gratis den første måned - hvis du ikke lukker din
account inden, så trækker de beløbet for en måned mere.

Det er ikke diablo - og det har heller aldrig været meningen.
At spillet så mangler dybde og ender med at blive et elendigt online
"diablo" når man har spillet det et par uger - det er så en anden side af
sagen.

Spillet mangler handling!

Fra : martin b

Dato : 04-01-02 17:25

Man skal jo lige vænne sig til alle former for styring i et spil, ikke?

Du kan spille AO i 1ste person eller 3de person og skifte dynamisk mellem
dem.
Desuden er der fri zoom i 3de person fra helt tæt på fjæset af din karakter
til hele det omgivende område. Du kan rotere frit osv. Brug 10 minutter på
at lege med det, så vil du elske det.

MB