Mazx Payne VS. Win XP
Fra : DoGgX

Dato : 30-12-01 23:47

Nogen der kan få dem til at fungere sammen???

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Seth

Dato : 30-12-01 23:55

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
> Nogen der kan få dem til at fungere sammen???
>
> --
> DoGgX
> ICQ: 138083787
> ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

No probs her....kører flydende.

Seth

Fra : DoGgX

Dato : 31-12-01 00:01

FUCK så er det kun mig... hvilken version kører du med?

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Wizeguy

Dato : 31-12-01 00:54

> FUCK så er det kun mig... hvilken version kører du med?

Af Max Payne, Windows XP, grafikkort-drivere????

Til orientering kører Max Payne flydende under Windows XP Professional
(2600) på følgende system:

Asus A7V133+bios 1007. Har installeret VIA 4-in-1 driver pack 4.37.
AMD Athlon 1,33@1,4 GHz (10,5x133).
512 MB PC133 RAM.
Leadtek Winfast GeForce3 med Nvidia 23.11 Detonator XP drivere.
Creative Soundblaster Audigy Platinum.
etc.

Jeg har også installeret den nyeste patch til Max Payne (1.02)

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : keeper

Dato : 01-01-02 14:29

On Mon, 31 Dec 2001 00:54:07 +0100, "Wizeguy"
<anders@herlevkollgiet.dk> wrote:

> [...]
>Creative Soundblaster Audigy Platinum.
>etc.
>
>Jeg har også installeret den nyeste patch til Max Payne (1.02)

sej maskine

Fra : Wizeguy

Dato : 01-01-02 15:43

"keeper" <keeper@NOSPAMmailme.dk> wrote in message

> sej maskine

thx Jeg skrev det nu ikke for at blære mig, men jeg foretrækker selv at
have folks konfiguration som reference, når de slynger påstande ud om "at
det hele kører perfekt" etc.

Godt nytår!

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Seth

Dato : 31-12-01 01:22

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
> FUCK så er det kun mig... hvilken version kører du med?
>
> --
> DoGgX
> ICQ: 138083787

1.0...altså uden updates.

Prøv at hente 21.83 driverne til dit kort.....mit kunne heller ikke lide
23.11

Seth

Fra : Santa Xcaze

Dato : 01-01-02 22:04

SNIP

Kører også fint her :
Abit kr7-a
athlon xp 1700+
Geforce 3
+ det løse ... ;)

Meeen prøv med driver opdatering til grafikkort, lydkort, bundkort samt at
opdatere spillet ... Hvad er det som går galt? kan du ik starte spillet
eller crasher det undervejs?`

Kører forresten også win xp pro

Fra : DoGgX

Dato : 01-01-02 22:47

Davs
Max Payne crasher, efter den har vist splash billedet i starten. Jeg har de
nyeste drivere til lydkort, grafikkort, directx, det med at opdatere bios
har jeg aldrig prøvet, er der en der muligvis har en god guide, da jeg helst
ikke vil smadre min cpu

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Casper

Dato : 03-01-02 16:50

On Tue, 1 Jan 2002 22:46:51 +0100, "DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote:

> [...]
>har jeg aldrig prøvet, er der en der muligvis har en god guide, da jeg helst

Jeg havde samme problem. Jeg hentede patch'en fra producentens
hjemmeside og så kørte det perfekt...

Setup:
Intel P4, 1.8Ghz
256mb ram
Geforce3

Casper

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-01 11:20

"Seth" <crow_104@hotmail.com> wrote in message
> No probs her....kører flydende.

Er der nogen hastighedsforskel mellem XP og Win98SE?

Fra : DoGgX

Dato : 01-01-02 20:40

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : [PIPS]Sjakal

Dato : 01-01-02 22:28

Tror nu nok han hentydede til hastighedforskellen med XP og Win98SE,
mht spillet, ikke selve operativ-systemet.

Men okay, hvis du tror dem i news:dk.edb.system.ms-windows kender svaret,
så... :D

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-01-02 10:49

"[PIPS]Sjakal" <sjakal@person.dk> wrote in message
> Tror nu nok han hentydede til hastighedforskellen med XP og Win98SE,
> mht spillet, ikke selve operativ-systemet.

Jeps.

Fra : Jan Kehlet

Dato : 31-12-01 01:09

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan få dem til at fungere sammen???

Jeps det er som regel Detonator driverene

Jan