Operation Flashpoint?!?!?
Fra : Christoffersen

Dato : 30-12-01 18:10

Hejsa!

Sig mig lige engang er dette spil meget hardware krævende???? Jeg kører i en
opløsning på 800xEt_eller_andet og det hakker squ en lille smule! Spil som
grafisk er meget flottere (fx. Max Payne og RTCW) kører meget mere flydende
selv i højere opløsninger! Er dette normalt? Er Operation Flashpoint
virkelig så krævende????

Jeg har en 1,4 Ghz T-bird, 512 Mb RAM og et 64 MB Geforce2 MX-400 grafikkort

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-12-01 18:58

"Christoffersen" <fam.christoffersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virkelig så krævende????
>
> Jeg har en 1,4 Ghz T-bird, 512 Mb RAM og et 64 MB Geforce2 MX-400

Du kan jo prøve at skifte dit grafikkort ud med et rigtigt
Geforce 2, selv med 32 mb ram er det hurtigere end det du har nu.
Jeg har feks: PIII 800 Mhz - 384 mb ram
Suma Geforce 2 GTS 64 mb
og det kører spillet flydene i 1024*768 og alt på det højste.
Godt nytår

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-01 20:02

det er dit grafikkort der er problemet

jeg køre OFP med 750mhz, 512mb ram, 32 mb geforce2 gts. Og jeg har ikke
probs at all..

Fra : Christoffersen

Dato : 30-12-01 21:14

Hvis Jeg skal slå nogle deltaljer fra, hvad ville i så foreslå det skulle
være for nogle? Er der nogle "unødvendige" detaljer, som der egentlig ikke
er brug for???

Forresten så skal jeg lige huske at spørge om noget andet. Jeg har købt OF
Gold edition (Altså den med både det orginale OF + Udvidelsen) Når jeg har
intstalleret begge cd'er, er alle patches så også installeret, eller skal
man gøre det manuelt? Det virker nemlig stadig som om der er fejl i spillet.
f.eks blir' lyden meget lav til tider!!!

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-01 23:51

bare sæt den på det der "auto" så OFP selv finder ud af hvad der er bedst
for dit system.

Kig inde i din mainmenu og se hvilken version du har 1.X og se om der er en
nyere versin inde på www.flashpoint1985.com

Fra : Wizeguy

Dato : 30-12-01 21:53

"Christoffersen" <fam.christoffersen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> virkelig så krævende????
>
> Jeg har en 1,4 Ghz T-bird, 512 Mb RAM og et 64 MB Geforce2 MX-400

Operation Flashpoint er ikke så cpu afhængigt som andre spil, så dit
grafikkort udgør begrænsningen. Til sammenligning har jeg samme processor og
samme antal RAM som dig, men et GeForce3, og spillet kører helt flydende i
1280x1024x32 med alle detaljer på max.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : keeper

Dato : 01-01-02 14:28

On Sun, 30 Dec 2001 21:52:31 +0100, "Wizeguy"
<anders@herlevkollgiet.dk> wrote:

> [...]

>samme antal RAM som dig, men et GeForce3, og spillet kører helt flydende i

jeg har "kun" 1,2 Ghz, 256 Mb ram og et - i manges øjne - usselt,
nvidia 32 Mb mx grafikkort, men har alligevel ikke oplevet den slags
problemer med OFP

man fristes til at sige, at billedbehandling, web (og lektier) skal
laves på pc, men spil skal spilles på playstation, hvor udviklerne kan
koncentrere sig om een konfiguration

Fra : Wizeguy

Dato : 01-01-02 15:40

"keeper" <keeper@NOSPAMmailme.dk> wrote in message
> jeg har "kun" 1,2 Ghz, 256 Mb ram og et - i manges øjne - usselt,
> nvidia 32 Mb mx grafikkort, men har alligevel ikke oplevet den slags
> problemer med OFP

OK! Hvilken opløsning kører du i?

> man fristes til at sige, at billedbehandling, web (og lektier) skal
> laves på pc, men spil skal spilles på playstation, hvor udviklerne kan
> koncentrere sig om een konfiguration

Det kan der være noget om, men fordelen ved en PC er trods alt, at den
løbende kan opgraderes.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Herold

Dato : 01-01-02 20:51

> [...]
> virkelig så krævende????
>
> Jeg har en 1,4 Ghz T-bird, 512 Mb RAM og et 64 MB Geforce2 MX-400

Prøv at sætte indstillingerne til 32-bit farver. Spillet er lavet specifikt
til 32-bit farver.

Fra : Wizeguy

Dato : 01-01-02 23:13

"Herold" <Jacob@boomtown.ikkespamme.net> wrote in message
> [...]
> flydende

> grafikkort
>

> Prøv at sætte indstillingerne til 32-bit farver. Spillet er lavet

Det hjælper ikke! At spillet er designet til 32 bit farver, gør at spillet
vil se flottere ud i 32 bit farver, ikke at det vil køre bedre. Når et spil
afvikles i 32 bit afrver skal der jo optegnes langt flere farvenuancer på
skærmbilledet.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen