jeg leder efter et godt RPG-spil
Fra : MegaDragon

Dato : 29-12-01 21:06

jeg søger efter et godt RPG-spil
de skal være frit, dvs. man skal kunne udvikle sin person næsten som man
vil, og der skal være en ikke-liniær "storry-line"

Fra : Mark Langdahl

Dato : 31-12-01 22:11

"MegaDragon" <anp01@hotmail.com> wrote in message
> jeg søger efter et godt RPG-spil
> de skal være frit, dvs. man skal kunne udvikle sin person næsten som man
> vil, og der skal være en ikke-liniær "storry-line"

Svaret er Planescape: Torment... Det mest sære her er nok, at din person
først for alvor udvikler sig, når spillet er gået i gang.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Fra : Hellfire

Dato : 01-01-02 01:37

"MegaDragon" <anp01@hotmail.com> wrote in message
> jeg søger efter et godt RPG-spil
> de skal være frit, dvs. man skal kunne udvikle sin person næsten som man
> vil, og der skal være en ikke-liniær "storry-line"

Fallout-serien er efter min mening suveræn.

Fra : Daysleeper

Dato : 03-01-02 10:03

"MegaDragon" <anp01@hotmail.com> wrote in message
> jeg søger efter et godt RPG-spil
> de skal være frit, dvs. man skal kunne udvikle sin person næsten som man
> vil, og der skal være en ikke-liniær "storry-line"

Infinity.engine spillene! (Baldurs gate 1+2, planescape og icewind dale.)

Daysleeper

Fra : /arcana

Dato : 03-01-02 10:56

"MegaDragon" <anp01@hotmail.com> wrote in message

> jeg søger efter et godt RPG-spil
> de skal være frit, dvs. man skal kunne udvikle sin person næsten som man
> vil, og der skal være en ikke-liniær "storry-line"

Må jeg kraftigt anbefale den nye Wizardry 8 - den kan rimeligvis skaffes fra
Betafon i København. Det spil har scoret 9 af 10 points i langt de fleste
reviews. Jeg købte det selv lige før jul - det er genialt, og det har kostet
mig adskillige timers nattesøvn og næsten en hel juleferie! Men vær
forberedt - det er svært, selv på "easy"-setting!!!

Et andet nyt spil, som har fået en masse ros, er Gothic - det er sådan lidt
a' la Ultima 9 uden fejl, bare med en meget bedre historie.

/arcana