House Party
Fra : Tomas Jensen

Dato : 29-12-01 15:15

Det er sådan at når jeg spiller The Sims: House Party er det ikke alle
koderne der virker. Det er den originale, der er ingen cracks og alt sådan
noget. Jeg vil blive glad, hvis nogen ville fortælle mig hvordan det skal
gøres.

MVH. Mikkel.

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-01 16:05

Hvilke koder mener du ????
Jenny

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 29-12-01 18:01

Er du sikker på at det er de rigtige koder. Når der kommer en ny
udvidelsespakke ud, følger der også tit nye koder med, altså så dem til det
oprindelige Sims ikke har nogen effekt længere. Prøv at led på Internettet
efter nogle andre...!

- Rikke =)

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-01 12:09