Harry Potter...igen,igen...
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-01 12:47

Hej igen, igen.... Prøver lige en sidste gang. Er der virkelig ikke nogen af
jer meget dygtige "spillere" der kan hjælpe ?
Mit Harry Potter cd-spil vil ikke installere færdigt. Det er som om der
mangler en fil !! Den skriver: filen data3.cab mangler....indsæt cd 0 (nul).
Det har ikke noget at gøre med Windows. data1.cab og data2.cab er på Harry
Potter cd'en, men af en eller anden årsag mangler data3.cab...........
Pliiiize hjælp mig.
Jenny

Fra : G-ZeuZ

Dato : 29-12-01 13:24

> [...]
> Det har ikke noget at gøre med Windows. data1.cab og data2.cab er på Harry
> Potter cd'en, men af en eller anden årsag mangler data3.cab...........

er det mugligt at der er noget snavs på CDen?

ellers er det eneste der kan værre galt er at der er en fejl på CDen, tag
den tilbage der hvor du købte den så kan du sikkert få den byttet

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-01 16:06

"G-ZeuZ" <dsl9796@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den tilbage der hvor du købte den så kan du sikkert få den byttet
>
>Hmmm......jeg har prøvet at gøre cd'en ren, men det hjælper desværre ikke.
Så på trods af snemængderne er det nok tilbage til forretningen. ;o((
Jenny

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 29-12-01 17:59

Da jeg installerede spillet fik jeg også en fejl-meddelelse. Desværre kan
jeg ikke huske hvordan den lød, men det jeg gjorde var bare at trykke prøv
igen en masse gange, og så fortsatte den. Spillet har virket (næsten)
upåklageligt, og da jeg næsten har gennemført forventer jeg ikke flere
problemer.
Du kunne måske også prøve at installere det på et andet sprog, f.eks.
engelsk eller norsk/svensk. Selv har jeg installeret på engelsk, og det
virker som sagt!

- Rikke =)

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-12-01 13:18

Det kunne jo også være at CD'en er dårlig. Kender du andre der har samme
spil og kan låne der? Ellers må butikken hvor du købte det ombytte.