RTCW uber monster boss2
Fra : Michael Tidemand

Dato : 28-12-01 20:04

Hej igen

Jeg har læst de indlæg fra 25-12 og det lyder fint, MEN jeg starter med 100
healt og pløkker ham med 5 bazuka raketter og fylder ham med 355 bønner fra
maskinkanonen og fylder mig med liv fra de 4 tasker der ligger og han for
mig sgu. Han har været fanget og stået stille og for rundt ind og ud af
mellem gangen.

Der må da være en sjæl der kan give mig endnu et tips med hvordan han for
evigt fred. Der er et ægteskab på spil, min kone mener at det er for lang
tid at sidde 4 dage og spille på den bane, men jeg forklarer hende at man
ikke kan have sådan et monster til at løbe rundt i en tændt computer.

Michael

Fra : Poul Christensen

Dato : 28-12-01 22:31

> [...]
> tid at sidde 4 dage og spille på den bane, men jeg forklarer hende at man
> ikke kan have sådan et monster til at løbe rundt i en tændt computer.

Det citat vil jeg tillade mig at bruge over for min egen kone - men hvad med
at lade din kone prøve at klapse ham?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Erik Christensen

Dato : 29-12-01 00:06

> Det citat vil jeg tillade mig at bruge over for min egen kone - men hvad
med
> at lade din kone prøve at klapse ham?

Måske en kagerulle kunne lære ham respekt..

Mvh
Erik

Fra : Michael Tidemand

Dato : 29-12-01 01:33

Hej

Mit ægteskab er reddet.

Ny strategi, han fik 2*bazuka + en hel bønne kugler af kanonen, jeg løb fra
hjørnet til det modsatte hjørne og da´jeg stødte ind i ham fik jeg hans
elkanon og det kunne han ikke li. HA HA HA. jeg midstede ca halv delen af
mit liv.

Michael

Fra : Thf

Dato : 30-12-01 00:47

> [...]
>hjørnet til det modsatte hjørne og da´jeg stødte ind i ham fik jeg hans
>elkanon og det kunne han ikke li. HA HA HA. jeg midstede ca halv delen af
) herligt, det har helt sikkert været en hurtigerer måde end min, godt
nok.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Thf

Dato : 29-12-01 02:00

> [...]
>tid at sidde 4 dage og spille på den bane, men jeg forklarer hende at man
>ikke kan have sådan et monster til at løbe rundt i en tændt computer.
Hvis det er ham i det lukket rum, så er der ikke andet at gøre end at luske
ind i glasrummet, der kan han ikke se dig, snuden ud og skyd ind med det
samme og gem dig, med lidt forsigtighed er han ikke så slem endda.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S