Software til Headset under Counterstrike ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-12-01 15:52

Hvilken slags software behøver jeg, for at kunne bruge mit headset, når jeg
spiller Counterstrike ?

Thomas

Fra : S3N80R

Dato : 28-12-01 16:35

On Fri, 28 Dec 2001 15:52:08 +0100, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

>Hvilken slags software behøver jeg, for at kunne bruge mit headset, når jeg
>spiller Counterstrike ?
>
>Thomas

Hejsa Thomas Mouritsen,

Inde i dit Half-Life bibliotek ligger der en fil der hedder:
voice_tweak.exe og den skal du køre.

Derefter skal du bare have sat en knap op til aktivering at din tale
under key configuration i CS og så er du pludselig blevet en talende
CS spiller !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-12-01 17:38

> [...]
>
> Derefter skal du bare have sat en knap op til aktivering at din tale
> under key configuration i CS og så er du pludselig blevet en talende

Jeg har kørt de tests der var i programmet, og hørt at mikrofonen og det
hele virker......jeg kan høre min stemme i mine højttalere. Men når jeg er
inde i CS, så er der ikke noget mikrofon-ikon ved mit navn, ligesom der er
ved de andres navne, og jeg kan ikke tale i spillet....?

Mangler jeg at gøre noget ?

Thomas

Fra : Peter Krogh

Dato : 28-12-01 19:29

Jo, prøv at spørg de andre du spiller med om de kan hører dig istedet, for
jeg mener ikke der kommer en højtaler ved dit eget navn, det bruges vist kun
til at du kan om du har muted folk eller ej.

Du kan mute folk ved at holde 'tab' nede mens du trykke på venstre museknap,
så kan du blot klikke på folks navn og mute og unmute dem.

Mvh Peter aka [B&B]CowGod

Fra : S3N80R

Dato : 28-12-01 19:31

On Fri, 28 Dec 2001 17:37:41 +0100, "Thomas Mouritsen"
> [...]

>inde i CS, så er der ikke noget mikrofon-ikon ved mit navn, ligesom der er
>ved de andres navne, og jeg kan ikke tale i spillet....?

Hejsa Thomas Mouritsen,

Næh du mangler ikke noget - hvis du ved, at du kan høre din egen
stemme i testen !!!

Du kan ikke se dit eget ikon i CS istedet kommer der et andet lille
'lyd-ikon' frem i højre side, når du trykker 'tale-tasten' ned.

Prøv at spørg en af de andre på banen, hvad de hører og om de kan se
dit mikrofon-ikon. På den måde kan du indkredse problemet - måske er
mikrofonstyrken for lav? Måske er mikrofonen for langt fra munden? ...

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-12-01 20:37

"S3N80R" <sen@webglobe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan ikke se dit eget ikon i CS istedet kommer der et andet lille
> 'lyd-ikon' frem i højre side, når du trykker 'tale-tasten' ned.

He he...jeps, jeg fik det til at virke. Man kan jo ikke høre sin egen stemme
mens man spiller. Det var det, som snød mig i starten

Thomas

Fra : Decker

Dato : 29-12-01 14:25

> [...]

>inde i CS, så er der ikke noget mikrofon-ikon ved mit navn, ligesom der er
>ved de andres navne, og jeg kan ikke tale i spillet....?

Du kan høre din egen tale, hvis du i (Half-Life/Counter-Strike)
konsollen skriver:

voice_loopback 1

Og så selvfølgelig have sat den tast du skal holde nede for at snakke.
Konfigurer dine taster igen, og du vil se.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com