xp og cleopatra
Fra : Palle

Dato : 27-12-01 22:56

Efter jeg købte ny computer med xp har jeg haft problemer med flere spil
de fleste er blevet løst, men når jeg har installet cleopatra, kan
autostart (af cd`en) kun installer og ikke play. i startmenuen er
genvejen lavet om fra pharaoh til pharaoh & queen of the nile som den skal.
starter jeg spillet via genvejen får jeg fejlmeldlingen :"Unlable to
load function : FT_Thunk(KERNEL32.DLL)" hvad kan dette skyldes!
spillet virkede på den gamle maskine en amdk6-2 400, 128 ram, matrox
mysti.g200 og win millium ,min nyen er en athlonxp1800+, 1 gbram,
geforce2 mx400 og winxp
håber at der er nogle der kan hjælpe

Fra : Tove Pedersen

Dato : 31-12-01 12:13

hej
da der åbenbart ikke er nogen der ved det, vil jeg lige give dig et link til
et sted hvor du måske kan få hjælp. Du skal godt nok lige registrere dig for
at sende indlæg, men det har ingen omkostninger og der er mange der er
villige til at hjælpe dig på vej.
http://pharaoh.heavengames.com/ , der kan du gå ind i forum og vælge tech
forum, der er da en god chance for at få hjælp. Her er et andet link hvor du
måske osse kan få hjælp:
http://forums.impressionsgames.com/impfusion.asp?focus=pharaoh&mode=threaded

venlig hilsen
Tove