Harry potter i XP ( er der kommet en løsni~
Fra : Anders S...

Dato : 27-12-01 20:55

knejten har fået Harry p. i julegave til pc men den vil ikke starte op.
(winxp) efter at lave sort skærm som om den er ved at starte op hopper den
tilbage til skrivebord og siger
Critical error
History: glxdetectoutput <- ugalaxyaudiosubsystem::int <-uengine::intaudio<-
ugamengine::init<-initengine

jeg har et nvida tnt 32 mb grafikort som jeg har prøvet at opdatere drivere
uden at det har givet noget og der står ikke rigtig noget brugbart på
http://danmark.ea.com/index2.asp?language=12&siteName=Electronic+Arts+Danmar
k&query=

så alt hjælp er velkommen
(bare jeg slipper for at lave dual boot med en win 98 )

Fra : Seth

Dato : 27-12-01 21:29

"Anders S..." <webmaster@sikker-surf.dk> wrote in message
> [...]
> k&query=
>
> så alt hjælp er velkommen
> (bare jeg slipper for at lave dual boot med en win 98 )

Underligt....virker her hos mig på winxp med nvidia tnt2 m64, 32 mb kort med
21.83 drivere fra nvidia.
Der har været noget bøvl med de seneste 23.11 drivere på visse
bundkort..prøv evt. at nedgradere din grafikdriver.

Eller tjek om din AGP mode står til 2x i bios....tnt kort kan ikke køre 4x
(hvert fald ikke de ældre).

Seth

Fra : Anders S...

Dato : 27-12-01 22:03

det er oxo lidt mærkeligt at den ikke bede om at få serial når man install.
på dansk men vælger man eng. skal man taste serial det gør man så men ender
med at få samme fejl.

en anden ting er at i kontrol panel kan man ikke se ikonet for harry potter
cdén når den er i cd-rom drevet kan det være en defekt cd??

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-01 23:09

> [...]

> nmar k&query=
>
> så alt hjælp er velkommen
> (bare jeg slipper for at lave dual boot med en win 98 )

ud fra hvad jeg kan læse af den error så er det noget med dit lydkort at
gøre, præcists hvad ved jeg ikke, så mere kan jeg desværre ikke hjælpe

MaNiAC

Fra : Anders S...

Dato : 27-12-01 23:10

kunne det godt være. det er et skod lydkort og jeg har bikset lidt drivere
sammen for at få det til at give lyd i xp
så i morgen vil jeg forsøge at finde et lyd kort der virker i win XP

takker og bukker
Anders

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-12-01 09:48

prøv da bare at hive lydkortet ud af maskinen...
prøv så at starte spillet... virker det så er det lydkortet der er galt med
... virker det ikke så ligger fejlen et andet sted.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Anders S...

Dato : 28-12-01 21:51

når jeg tager lydkort ud så køre spillet jeg har prøvet med nyt lydkort
(sound blaster) men det er det samme
får fejl
History: glxdetectoutput <- ugalaxyaudiosubsystem::int <-uengine::intaudio<-
ugamengine::init<-initengine
er der nogen foreslag til hvad jeg kan gøre??

Anders