Roller Coaster Tycoon koder virker ikke...
Fra : Tomas Jensen

Dato : 27-12-01 14:35

I Roller Coaster Tycoon kan jeg ikke få koderne til at virke, F. EKS.
"Indtast "BIGBUCKS" som gæstenavn og du får uendelig kapital." jeg har
prøvet det, men det virker ikke. Kan nogen hjælpe mig.

MVH. Mikkel.

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 27-12-01 20:02

Nu gør jeg mig ikke så meget i snyd, men har du evt. installeret en
udvidelsespakke... så plejer snydekoderne gerne at skifte.

- Rikke =)

Fra : Marianne Jespersen

Dato : 28-01-02 14:09

Jeg vil nu mene det kun er den amerikanske udgave af spillet koden virker
til..men jeg vil foreslå at du pacther dit spil med den uofficelle patch og
istedet bruger en trainer..for hvis der skal snydes skal det gøres ordenligt

Fra : Lallehovede

Dato : 27-12-01 23:29

> [...]
> "Indtast "BIGBUCKS" som gæstenavn og du får uendelig kapital." jeg har
> prøvet det, men det virker ikke. Kan nogen hjælpe mig.

Brug en af de trainere der er på denne side...kan ikke huske hvilken.
www.gamescodes.dk

Tiger

Fra : Gerner

Dato : 27-12-01 23:57

On Thu, 27 Dec 2001 14:34:46 +0100, "Tomas Jensen"
<hato@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>"Indtast "BIGBUCKS" som gæstenavn og du får uendelig kapital." jeg har
>prøvet det, men det virker ikke. Kan nogen hjælpe mig.

Du skal først have snydekoder etableret, for at bruge de enkelte i
spillet. Stol ikke på trænere, de er lavet til en anden version end
den du har.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 00:18

Gerner skrev:

>Stol ikke på trænere, de er lavet til en anden version end
>den du har.

Af nysgerrighed, hvordan ved du det?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.