Ghost recon hjælp
Fra : Kurt Petersen

Dato : 25-12-01 21:57

Hej jeg har lige fået Ghost recon men jeg kan ikke genemføre mission 1.
Jeg dør hele tiden og jeg kan ikke finde ordenligt vej når at fjenderne
skyder på mig kan jeg ikke se den for jeg kan ikke finde dem mine hold
soldater skyder næsten ikke og de går kun lige efter mig.
Er der nogen af jer der hved hvordan man får dem til at gå et eller andet
sted hen og er der nogen der kan give mig nogle tip til spillet.

Fra : Remmen

Dato : 25-12-01 23:56

"Kurt Petersen" <kurtpetersen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen af jer der hved hvordan man får dem til at gå et eller andet
> sted hen og er der nogen der kan give mig nogle tip til spillet.

Hej,

Tag et kig på side 16-24 i manualen (som Ubi vist ikke har lagt så meget
arbejde i). Der står en del om fire teams, rules of engagement osv.

Lars