Så blev det endelig ...
Fra : Niels Steg

Dato : 24-12-00 13:42

Også fra Fyn skal der lyde et enkelt "God Jul"

Og måtte Guds Fred som overgår enhver forstand, lade sig sænke over os
denne aften og i fremtiden..

Niels

Fra : Erik Larsen

Dato : 25-12-00 20:37

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Også fra Fyn skal der lyde et enkelt "God Jul"
>
> Og måtte Guds Fred som overgår enhver forstand, lade sig sænke over os
> denne aften og i fremtiden..
>
> Niels

Er du flyttet til Fyn ???

Erik

Fra : Niels Steg

Dato : 25-12-00 21:23

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er du flyttet til Fyn ???

Ja, for ca. 17 år siden

Fra : Erik Larsen

Dato : 26-12-00 09:56

> "Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> os

> Ja, for ca. 17 år siden

Så har jeg misforstået endnu mere, jeg forstod det sådan at du
boede immellem Viborg og Farsø

Erik

Fra : Olav Grimdalen

Dato : 25-12-00 21:34

On Sun, 24 Dec 2000 13:42:11 +0100, "Niels Steg"
<niels.steg@get2net.dk> wrote:

>Også fra Fyn skal der lyde et enkelt "God Jul"
>
>Og måtte Guds Fred som overgår enhver forstand, lade sig sænke over os
>denne aften og i fremtiden..
>
>Niels

God Jul hører nissen til. Gledelig Jul hører Jesus Kristus til.

Olav

Fra : Niels Steg

Dato : 25-12-00 23:07

"Olav Grimdalen" <olavmo@c2i.net> skrev i en meddelelse

> God Jul hører nissen til. Gledelig Jul hører Jesus Kristus til.

Nisser indgår ikke i min begrebsverden..

Niels

Fra : Olav Grimdalen

Dato : 28-12-00 13:21

On Mon, 25 Dec 2000 23:06:56 +0100, "Niels Steg"
<niels.steg@get2net.dk> wrote:

>"Olav Grimdalen" <olavmo@c2i.net> skrev i en meddelelse

>Nisser indgår ikke i min begrebsverden..
>
>Niels

Det er fint å høre Niels. Men Nissen skjønner du er symbolet på
komersialgjøringen av Julens budskap. Her i landet begynner man
å bytte ut Nissen med Engler. Nissen og det han står for er på
vikende front. Statistikk viser at folk ikke lenger ønsker å handle på
søndager. Det er en god ting. Mange har fått Jula helt opp i halsen.
Komerset har tatt fullstendig av. Julens budskap om fred drukner
i kasseapparatenes "klokker".

Gledelig Jul og et Velsignet Godt Nytt År til alle.

Olav

Fra : Erik Larsen

Dato : 26-12-00 09:54

"Olav Grimdalen" <olavmo@c2i.net> skrev i en meddelelse

> God Jul hører nissen til. Gledelig Jul hører Jesus Kristus til.
>
> Olav

Rigtige kristne har jul hele året !

Erik

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 26-12-00 02:15

"Niels Steg" <niels.steg@get2net.dk> wrote in message

> Også fra Fyn skal der lyde et enkelt "God Jul"

Tak i lige måde, du må selv bestemme om den skal være god eller glædelig

> Og måtte Guds Fred som overgår enhver forstand, lade sig sænke over os
> denne aften og i fremtiden..

Forhåbentlig også for eftertiden, selvom jeg nok lever i et naivt håb

Kenn L. Schjødt
mailto:kenn@schjodt.net
Se også kirken på web: www.lds.org eller www.kristus.dk
"The smallest good deed is better than the greatest intention"