Golf Spil til PC
Fra : Søren H. Wind

Dato : 25-12-01 19:40

Hvad er der bedste / flotteste for tiden ?
--
Med venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Fra : Johnny

Dato : 25-12-01 21:17

LINKS 2001

Johnny

Fra : LS

Dato : 26-12-01 23:35

>LINKS 2001
Men skal du også spille over MPlayer, så er det stadig
LinksLS 97 der er flest der bruger, man kan efterhånden
finde ca. 32 baner på nettet til det spil. )

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 02-01-02 12:48

> LinksLS 97 der er flest der bruger, man kan efterhånden
> finde ca. 32 baner på nettet til det spil. )

Kører du links 2001 kan du konvertere alle de "gamle" baner fra links 97
over i din 2001. + finde rigtig mange nye baner på nettet.

Rabbit_HGC

Fra : Ls

Dato : 02-01-02 15:32

>Kører du links 2001 kan du konvertere alle de "gamle" baner fra links 97
>over i din 2001. + finde rigtig mange nye baner på nettet.
Kan den bruge disse, dem jeg har er i LS97 formatet(Enhanced).

LATROBE_.CRX
PLANTATI.CRX
VILLAGE_.CRX
KAPA_BAY.CRX
Apebble_.crx
ABANFF_S.CRX
ABARTON_.CRX
ABIGHORN.CRX
ABOUNTIF.CRX
Acastle_.crx
ACOG_HIL.CRX
ADEVILS_.CRX
ADORADO_.CRX
AFIRESTO.CRX
aharbour.crx
ainnisbr.crx
Amauna_k.crx
Aphoenix.crx
apinehur.crx
Aprairie.crx
ariviera.crx
athe_bel.crx
atorrey_.crx
ATROON_N.CRX
CONGRESS.CRX
OAKLAND_.CRX
PELICAN_.CRX
SEA_ISLA.CRX
Valderra.crx
Valhalla.crx

Fra : news.worldonline.dk

Dato : 02-01-02 18:15

"Ls" <Ls@post3.dk> wrote in message
> Kan den bruge disse, dem jeg har er i LS97 formatet(Enhanced).

> [...]

Ja, du kan konverterer dem med et program, der hedder CRX2CRZ. Du kan finde
den på http://zone.msn.com/linkscc/zlccconverter.asp.

------
Mvh
Søren Rydlund